امام جمعه موقت ریگان؛

افرادی که سبب شدند دروازه قرآن شیراز قتلگاه شود باید محاکمه شوند

امام جمعه موقت ریگان با بیان اینکه یک مدت باران و سیل نبوده، دلیل نمی‌شود که خیابان بزنند، گفت: افرادی که باعث شدند، دروازه قرآن شیراز قتلگاه شود باید در همان دروازه قرآن محاکمه شوند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام مسلم طالبی فرد، امام جمعه موقت ریگان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ریگان به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری شعار سال را "رونق تولید" نام گذاری کردند به این امید که مسئولان هم در این مسیر قدم بگذارند و مسائل معیشتی و اقتصادی مردم را مد نظر قرار دهند و مشکلات اقتصادی بر طرف شود.

وی به حوادثی چون سیل در برخی استان های کشور اشاره کرد و ضمن عرض تسلیت افزود: با آغاز سال ۹۸، سیل برخی مناطق کشور را در برگرفت و متاسفانه جان عده‌ای از هموطنان را گرفت و عده‌ای نیز مصدوم و زخمی شدند.

حجت الاسلام طالبی فرد با اعلام اینکه بعضی از مسائل را می شود پیشگیری کرد، تصریح کرد: متأسفانه هر چند وقت، یک اتفاقی در کشور می‌افتد تنها دلیلی که مسئولان می‌آورند، می گویند ما غافلگیر شدیم و از سوی دیگر در بعضی از حوادث، تلاش‌هایی که باید انجام شود، صورت نمی‌گیرد.

وی یادآور شد: از قوه قضائیه خواستاریم، مسببینی که باعث حوادثی، چون حادثه‌ی شیراز شدند، از شهردار، مهندس و مسئولانی که باعث شدند، ده‌ها نفر جان خود را از دست دهند، گرفته تا افرادی که آبروی نظام را می‌برند تا دشمن از این اتفاقات بسیار استفاده کند و نظام اسلامی را زیر سوال ببرد، محاکمه شوند.

حجت الاسلام طالبی فرد گفت: اگر می خواهید واقعاً دادگر باشید، آنهم آنطور که شایسته نظام و انقلاب است، باید افرادی که باعث این مشکلات شدند را در دروازه قرآن محاکمه کنید تا جزای این عمل زشت خود را ببینند.

وی با اعلام اینکه یک مدت باران و سیل نبوده دلیل نمی‌شود که خیابان بزنند، تأکید کرد: افرادی که باعث شدند دروازه قرآن شیراز قتلگاه شود، باید در همان دروازه قرآن محاکمه شوند.

امام جمعه موقت ریگان افزود: نباید بخاطر عده‌ای، آبروی نظام و انقلاب زیر سوال برود.

 حجت الاسلام طالبی فرد از مردم خواست: در جمع آوری کمک‌های مردمی برای سیل زدگان همکاری و کمک کنند.

انتهای پیام/ب

خطبه های نمازجمعه ریگان در نهم فروردین 98

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار