نماینده ولی فقیه در کرمان؛

نشان ذوالفقار جبران سالها رشادت سردار سلیمانی بود

نماینده ولی فقیه در کرمان گفت: اعطای نشان ذوالفقار به سردار سلیمانی جبران سالها ایثار وازخودگذشتگی های وی دردوران دفاع مقدس وبعد از آن بود.

نشان ذوالفقار جبران سالها رشادت سردار سلیمانی بودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی خطیب جمعه کرمان در خطبه‌های نمازجمعه این هفته کرمان گفت: بخشی از نتایج ناگوار و شوم عدم اعتقاد به معاد دچار شدن به آثار ناگوار در زندگی است.

وی با بیان اینکه افراد‌ی که به معاد اعتقا ندارند افراد یتیم و نیازمند را از خود رانده و با آنها با خشونت رفتار میکنند گفت: اولین اثر این کار در قیامت این است که گرفتار دو رنج بزرگ میشود  از دست دادن کانون عاطفه یعنی پدرو مادر و دیگری اینکه فردی که مسولیت اقتصادی خانواده را عهده دار است، از دست میدهند.

حجه الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی امام جمعه کرمان گفت:در روایت متعدد بر برخوردو نگاه اعتقادی به نیازمندان یتیمان و مسکینان تاکید شده است.

خطیب جمعه کرمان گفت:یکی از تاکیدات اسلام بر رعایت حقوق یتیمان و نیازمندان، دلجویی و کمک به آنان است.

امام جمعه کرمان در خطبه دوم نیز ضمن تاکید بر رعایت تقوی الهی یاد و خاطره سید احمد خمینی ره و سالگرد همسر امام خمینی ره را تسلیت گفت و افزود: انفجار بمب در سال ۶۳در تهران را که سبب تعطیلی نمازجمعه شد را گرامی می‌داریم.

وی با اشاره بر سالگرد حمله و بمباران شیمیایی به شهر حلبچه ازعدم توجه و عکس العمل مدعیات حقوق بشر در مورد کشتار جمعی را محکوم کرد.

خطیب جمعه کرمان بااشاره به برپایی اعتکاف در ابتدای سال جدید این تقارن را مایه برکت خواند.

وی با اشاره به دریافت نشان ذوالفقار یعنی بالاترین نشان افتخار به سردار سلیمانی از دستان مبارک مقام‌معظم رهبری گفت:ایثار سرداسلیمانی در روز‌های سخت جنگ در هشت سال دفاع مقدس، اخلاص و مردانگی و گذشت و ایثار در این دوران و افتخار و سربلندی که برای ملت ایران با تلاش‌های وی بدست آمد با این نشان قدردانی شد.

حجه الاسلام علیدادی سلیمانی در ادامه ضمن اشاره به تعیین ریس قوه قضائیه از سوی مقام‌رهبری، خواستار رفع مشکلات مردم در همه ابعاد به ویژه گرانی‌ها شد.

انتهای پیام/ح

نشان ذوالفقارقدردانی از سالها رشادت سردار سلیمانی بود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.