نماینده، ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به سال روز تاسیس کمیته امداد خمینی (ره) گفت: همه وظیفه داریم با کمک به این نهاد برای محرومیت‌زدایی و ریشه کنی فقر در جامعه تلاش کنیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی‌سلیمانی امام جمعه کرمان در جمع مردم خداجوی با اشاره به روز قیامت و اصل معاد گفت : روزی فرا می‌رسد که تنها با اعمال خود باقی می‌مانیم و کسی نیست که از ما دفاع کند و باید پاسخگوی اعمال خود باشیم.

نماینده، ولی فقیه در استان کرمان افزود : عده ای میگویند چگونه ممکن است دوباره زنده شویم و خداوند می فرماید همان گونه که بار اول شما را به وجود آوردیم باز هم خلق خواهیم کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به سال روز تاسیس کمیته امداد خمینی (ره) گفت: همه وظیفه داریم با کمک به این  نهاد برای محرومیت‌زدایی و ریشه کنی فقر در جامعه تلاش کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی‌سلیمانی با اشاره به اینکه  کنگره ۶ هزار و ۵۰۰ شهید استان دیروز به کار خود پایان دادگفت: پیام مقام معظم رهبری در رابطه با استان کرمان که نجابت و تدین این مردم و انقلابی بودن جوانان را در بر دارد و به‌خاطر داشته باشیم که کار کنگره هنوز تمام نشده است و این کنگره عملکرد مستمری دارد.

وی با بیان اینکه بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری که در ابتدا به دانش توصیه می‌کنند و علم را باعث قدرت کشور می‌دانند افزود: علمی مد نظر ما است که به مردم خدمت کند نه مانند کشور‌های غربی که با علم کشور‌های دیگر را تحت سیطره خود قرار می‌دهند.

نماینده، ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به بیانیه مقام معظم‌رهبری که پیشرفت کشور در حوزه علم خوب است، اما هنوز به قله‌های علم دست نیافتیم و باید جهادی عمل کنیم گفت: تمدن ایران یک تمدن پیشرفته و عالمانه بوده است که شاهد تعداد بسیار زیادی دانشمند در این کشور هستیم و دروازه‌های علم ایران بعد از حضور اسلام در ایران بسیار گسترش پیدا کرد.

انتهای پیام/ی

خطبه های نماز جمعه کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار