خطیب جمعه کرمان خواستار شد؛

لزوم آرایش جنگ اقتصادی مدیران

امام جمعه کرمان گفت: مدیران کشور باید آرایش جنگ اقتصادی بگیرند.

لزوم آرایش جنگ اقتصادی مدیرانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی  نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان در اولین خطبه نمازجمعه در سال ۹۸ گفت: پیشرفت کشور و رونق اقتصادی و افزایش ارزش پول ملی در گرو رونق تولید است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در حرم مطهر رضوی عنوان کرد: ایشان سال ۹۸ را سال فرصت‌ها دانستند و امسال باید با خلق فرصت‌های طلایی برای کشور سایه تهدید را از کشور دور کنیم.

وی با تأکید بر حرکت رو به جلوی کشور با در نظر گرفتن جنگ اقتصادی اظهار کرد: مسئولان به ویژه متولیان امور اقتصادی کشور باید آرایش جنگ اقتصادی بگیرند و با در اختیار دادن عرصه به جوانان نخبه و دانشمند، کشور را از این برهه تاریخی عبور دهند طبق بیانات رهبر انقلاب امسال سال تهدید نیست وسایه تهدید از این کشور دور شده است.

حجت الاسلام علیدادی  تصریح کرد: کشور یمن طی چهار سال گذشته مورد تجاوز سعودی‌ها قرار گرفته و انسان‌های بیگناهی کشته شدند، اما مجامع بین‌المللی در برای آن سکوت کردند و هیچ اقدامی انجام ندادند ومتاسفانه مجامع بین المللی که شعار حقوق بشر آنها گوش فلک را کر کرده هیچ اقدامی در دفاع از مردم ستمدیده یمن انجام نداده اند.

خطیب جمعه کرمان تصریح کرد: امیدواریم با تلاش مجاهدان شاهد پیروزی مردم یمن بر این توطئه سعودی و اسرائیلی باشیم.

وی با اشاره به سالروز تاسیس حوزه علمیه قم گفت: یکی از برکات حوزه، تربیت امام عظیم الشان بود که توانست انقلاب اسلامی را رهبری کند.
حجت الاسلام علیدادی با اشاره به سالروز حمله مزدوران شاه به مدرسه فیضیه قم درسال ۴۲ اظهار داشت: طلاب مورد حمله دژخیمان شاه قرار گرفتند که برخی از آنها زخمی و بعضی هم شربت شهادت نوشیدند.

امام جمعه کرمان  گفت: رسیدگی به نیازمندان در جامعه در معارف دینی بحث جدی است و افراد نیز در بعد اجتماعی و فردی باید در سال نو در راستای انفاق و کمک به نیازمندان بکوشند.

انتهای پیام/ح

آرایش جنگ اقتصادی الزامی است

برچسب ها: نمازجمعه ، سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.