مدیر کل هواشناسی خوزستان به تشریح میزان بارندگی‌ها در استان پرداخت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد سبزه زاری، مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: طی شبانه روز گذشته میزان بارندگی در شوش ۲۱.۶، لالی ۱۴.۷، صفی آباد دزفول ۱۴.۲، مسجدسلیمان ۱۰.۴، بستان ۸.۶، گتوند ۸.۵، ایذه و دهدز ۷.۸، شوشتر ۶.۸، اهواز ۳.۸، کشاورزی اهواز ۳.۶، آبادان ۱.۸، رامهرمز و شادگان ۱.۲ میلی متر گزارش شده است.

وی افزود: میزان بارندگی در شهر دزفول ۳۶، شهر اندیمشک ۳۴، سردشت ۳۸، سوسن ۲۱، شیوند ۱۸، مال آقا هفت و قلعه تل ۵ و در حسینیه اندیمشک به میزان ۳۹.۲ میلی متر ثبت شده است.

سبزه زاری ادامه داد: سامانه بارشی که یکشنبه صبح در استان فعال شده تا اوایل وقت چهارشنبه حاکم است و به طور متناوب موجب رگبار، رعد و برق و در برخی از نقاط بارش به صورت رگباری همراه با ریزش تگرگ و وزش باد شدید می‌شود.

مدیر کل هواشناسی خوزستان بیان کرد: مجموع بارش‌ها در ارتفاعات، مناطق شمالی و شرقی استان در روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه شدت بیشتری دارد.

وی در پایان گفت: از ابتدای سال زراعی (یکم مهر ۹۷) تا پنجم فروردین ماه اسل ۹۸، بیشترین میزان بارندگی در حسینیه اندیمشک به میزان ۹۵۷.۵ میلی متر ثبت شده است.

انتهای پیام/م

ریزش رحمت الهی در خوزستان

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.