فرماندار ایذه از آماه باش اعضای ستاد مدیریت بحران ایذه برای مقابله با حوادث احتمالی ناشی از بارش باران و برف در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مصطفی سمالی، فرماندار ایذه گفت: با توجه به ورود سامانه بارشی به استان و پیش بینی بارش برف و باران‌های سیل آسا، اعضای ستاد مدیریت بحران ایذه برای امدادرسانی در حوادث احتمالی به حالت آماده باش هستند.

وی اظهار کرد: بر اساس اعلام هواشناسی، با ورود و فعالیت سامانه بارشی جدید، احتمال جاری شدن روان آب و سیلابی شدن مسیل‌ها وجود دارد، به همین دلیل از مردم، عشایر و گردشگران انتظار می‌رود از توقف در حاشیه رودخانه ها، دره‌ها و مسیر‌های سیلابی خودداری نمایند.

سمالی بیان داشت: از چند روز گذشته، هماهنگی‌های لازم با جمعیت هلال احمر، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و سایر اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان برای مدیریت حوادث احتمالی انجام شده است.

فرماندار ایذه تصریح کرد: جو ناپایداری که از امروز تا اواخر روز سه شنبه در ایذه بوجود آمده که در پی آن سبب رگبار باران، رعد و برق و در پاره‌ای نقاط تگرگ شده و در ارتفاعات و نقاط سردسیر هم برف و مه پیش بینی شده است.

مصطفی سمالی با اشاره به اینکه در ارتفاعات بخش مرکزی، دهدز و سوسن بارش برف آغاز شده، اذعان داشت: کوهنوردان، عشایر و گردشگران از صعود به ارتفاعات خودداری نمایند.

مدیر مدیریت بحران شهرستان ایذه در ادامه افزود: در پی بارش برف مسیر ۸ روستای بخش دهدز و سوسن مسدود شده که بزودی عملیات بازگشایی ۵ محور آغاز می‌شود.

انتهای پیام/گ

آمادگی مدیریت بحران با حوادث احتمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.