بازدید از روند فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر فارسان

استاندار چهارمحال و بختیاری از روند فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان فارسان دیدن کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری دیروز شنبه ۳ فروردین ۹۸، روند فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان فارسان بررسی و مورد ارزیابی قرار داد.

وی در این بازدید، وضعیت خدمات رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی در فارسان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: منطقه ویژه گردشگری تاریخی پیرغار در روستای ده چشمه این شهرستان باید خدمات قابل ملاحظه‌ای را به مسافران و گردشگران نوروزی ارائه کند.

عباسی اضافه کرد: براساس نظر مسئولان اجرایی، مشکلاتی در زیرساخت‌های این منطقه وجود دارد.

وی افزود: باید در طول سال این مشکلات در نشست‌های کارشناسی بررسی و راهکار‌های رفع آن اجرایی شود.

عباسی ادامه داد: تأمین زیرساخت‌های گردشگری می‌تواند در جذب توریست‌های داخلی و خارجی و بدنبال آن افزایش اشتغال، کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی تأثیرگذار باشد.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: برای تحقق این هدف برنامه ریزی در راستای اجرای طرح جامع گردشگری استان در دستور کار قرار گرفته است.

عباسی یادآور شد: قرارگیری چهارمحال و بختیاری بین دو استان صنعتی اصفهان و خوزستان و گذر محور ارتباطی فلات مرکزی به بنادر جنوب غرب و جنوب ایران از این استان، زمینه ساز پذیرش و میزبانی از مسافران نوروزی سایر استان‌ها خواهد بود.
 
فارسان با ۹۵ هزار نفر جمعیت، از شهرستان‌های ۹ گانه چهارمحال و بختیاری می‌باشد که مرکز آن (شهر فارسان) در فاصله ۳۲ کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

انتهای پیام/خ

شهرستان فارسان آماده پذیرایی از گردشگران نوروزی

برچسب ها: استانداری ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار