مشخصات گلکسی A60 فاش شد +تصاویر

گلکسی A60 با نمایشگر بزرگ، دوربین سه‌گانه با کیفیت و حافظه رم مناسب، می‌تواند یکی از پرفروش‌ترین مدل‌های میان‌رده بازار باشد.

مشخصات گلکسی A60 فاش شد +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بعد از سری پرچمدار گلکسی S10 حال نوبت به معرفی و عرضه سری گلکسی A رسیده تا شرکت کره‌ای مدل‌های میان‌رده سال ۲۰۱۹ خود را نیز وارد بازار کند.

در چند وقت اخیر اخبار و شایعات زیادی در مورد طراحی، مشخصات فنی، قیمت و زمان عرضه سه مدل گلکسی A30، A50 و A10 شنیده‌ایم، اما سری میان‌رده سامسونگ شامل سه مدل دیگر گلکسی A40، A50 و A60 نیز می‌شود. به تازگی اخبار جدیدی از مشخصات مدل گلکسی A60 فاش شده که نشان می‌دهد این مدل میان رده شباهت‌هایی به گلکسی A50 دارد، اما به طور کلی مدلی قدرتمندتر است.

مشخصات گلکسی A60 فاش شد +تصاویر

گلکسی A60 از همان نمایشگر سوپر AMOLED مورد استفاده در مدل A50 بهره می‌برد، این نمایشگر در بالا دارای یک بریدگی برای دوربین سلفی است که از این جهت نیز به گلکسی A۵۰ شباهت دارد، اما تفاوت بین این دو مدل در اندازه صفحه نمایش بر‌می‌گردد، گلکسی A60 به نمایشگر بزرگ ۶.۷ اینچی مجهز شده و این درحالی است که مدل A50 دارای نمایشگر ۶.۴ اینچی است. از این رو به نظر می‌رسد کیفیت گلکسی A60 همانند نامش یک رده از گلکسی A۵۰ بالاتر باشد. حسگر اثر انگشت در این مدل، زیر نمایشگر Infinity-U جای گرفته است.

مشخصات گلکسی A60 فاش شد +تصاویر

همانطور که گفته شد این مدل یک سطح از مدل A۵۰ بهتر است، در A50 از دوربین سه‌گانه با سنسور‌های ۲۵، ۸ و ۵ مگاپیکسلی استفاده شده، این مدل نیز به دوربین سه‌گانه مجهز است، اما سنسور‌های آن کیفیت ۳۵، ۸ و ۵ مگاپیکسل دارند. انتظار می‌رود دوربین ۸ مگاپیکسلی از لنز التراواید بهره ببرد و دوربین ۵ مگاپیکسلی برا ثبت بهتر عمق تصاویر کاربرد داشته باشد. در جلو نیز یک دوربین سلفی ۳۵ مگاپیکسلی تعبیه شده است که ۱۰ مگاپیکسل نسبت به گلکسی A50 افزایش داشته است.

مشخصات گلکسی A60 فاش شد +تصاویر

گلکسی A60 از پردازنده اسنپدراگون ۶۷۵ به همراه دو نسخه حافظه رم ۶ و ۸ گیگابایتی بهره خواهد برد، همچنین حافظه داخلی نیز ۱۲۸ گیگابایت پیش‌بینی می‌شود. سامسونگ برای این مدل از باتری با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی‌آمپری استفاده کرده که برای یک مدل میان‌رده بسیار عالی است. اندروید ۹ و درگاه USB نوع C به همراه جک هدفون از دیگر ویژگی‌های گلکسی A60 هستند.

مشخصات گلکسی A60 فاش شد +تصاویر

سامسونگ تا کنون قیمت و زمان عرضه این مدل را اعلام نکرده، اما طبق اطلاعات موجود انتظار می‌رود معرفی و عرضه این مدل تا یک ماه دیگر صورت پذیرد. به احتمال فراوان این مدل در ابتدا برای بازار هند در دسترس خوهد بود و در ادامه به بازار‌های آسیاسی و اروپایی راه پیدا خواهد کرد.


بیشتر بخوانید: نسل جدید گوشی‌های گیمینگ Razor تولید می‌شود


انتهای پیام/

با گوشی گلکسی A60 سامسونگ آشنا شوید

برچسب ها: فناوری ، سامسونگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار