قابلیت محبوب پیام‌رسان واتس‌اپ به فیسبوک مسنجر اضافه می‌شود

جدیدترین بروزرسانی فیسبوک مسنجر قابلیت پاسخ دادن به یک پیام‌ خاص در چت را به این نرم‌افزار اضافه می‌کند.

قابلیت محبوب پیام‌رسان واتس‌اپ به فیسبوک مسنجر اضافه می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، فیسبوک امروز در حال بروزرسانی مسنجر شبکه اجتماعی خود است و قرار است به وسیله آن چند قابلیت جدید به این بخش شبکه اجتماعیش اضافه کند.

یکی از این قابلیت‌ها شبیه قابلیتی در پیام رسان‌های واتس‌اپ و تلگرام است که به وسیله آن کاربر می‌تواند به یک پیام مشخص در چت، چه گروهی و چه دو نفره، پاسخ دهد. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد راحت‌تر گفتگو را پیگیری کنند خصوصا زمانی که در یک گروه بزرگ در حال چت کردن هستند.

این قابلیت به صورت یک بسته الحاقی برای بخش اموجی‌های نشان دهنده واکنش عرضه می‌شود. اکنون زمانی که روی یک پیام کلیک می‌کنید و انگشت خود را روی آن نگه می‌دارید می‌توانید با انتخاب گزینه reply به آن پاسخ بدهید. با این قابلیت به راحتی پیامی که شما جوابی برای آن ارسال کرده‌اید به ابتدای متن شما پیوست می‌شود.

این یک قابلیت ساده است که پیام رسان واتس‌اپ مدت‌های زیادی است که از آن استفاده می‌کند. البته باید این مسئله را در نظر گرفت که فیسبوک اکنون مالک واتس‌اپ است در نتیجه اضافه کردن این قابلیت به مسنجر این شرکت کاملا طبیعی است. در واقع این طور به نظر می‌رسد که فیسبوک می‌خواهد یکسری قابلیت‌های کراس پلتفرم را به سه نرم‌افزار اینستاگرام، واتس‌اپ و فیسبوک اضافه کند. این کار باعث می‌شود اگر روزی قرار شد این سه با هم ادغام شوند، محیط نرم‌افزار تا حدودی پذیرای این تغییرات باشد.

این اتفاق برای شرکت فیسبوک مسئله مثبتی به نظر می‌رسد زیرا علی رغم امکانات خوب این شبکه اجتماعی بعضی از قابلیت‌های بسیار ابتدایی در آن وجود ندارند. این تغییرات نشان دهنده این است که بالاخره توسعه دهندگان فیسبوک به فکر پایه‌ای‌ترین مسائل شبکه اجتماعی خود افتاده‌اند.


بیشتر بخوانید: تاثیرات مخرب فیسبوک بر سایر پیام‌رسان‌ها


انتهای پیام/

قابلیت جدید فیسبوک

برچسب ها: فناوری ، فیسبوک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار