شرکت Bethseda در نمایشگاه E3 امسال عنوان DOOM Eternal را رونمایی می‌کند.

عنوان DOOM Eternal رونمایی می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت Bethseda یکی از شرکت‌های آمریکایی سازنده بازی‌های ویدیویی است که با عنوان Fallout توانست گیمر‌های زیادی را جذب خود کند. تاکنون ۵ نسخه از این عنوان عرضه شده است که جدیدترین نسخه این سری Fallout76 نام دارد و عنوانی کاملا آنلاین است. اما این عنوان به دلیل داشتن داستانی ضعیف و ایرادات زیاد نتوانست نظر بسیاری از طرفداران این سری را به خود جلب کند و این بازی باعث شد شرکت بتسدا در آخرین محصول عرضه شده‌اش شکست بخورد.

شرکت Bethseda با اعلام برگزاری کنفرنس مطبوعاتی در نمایشگاه E3 2019، حضور خود در این نمایشگاه را تایید کرد.‌ این شرکت برای پنجمین سال متوالی در این نمایشگاه حضور دارد تا محصولات جدید خود را به نمایش بگذارد. مثل همیشه شرکت Bethseda در تاریخ ۹ ژوئن در این نمایشگاه حضور می‌یابد و به اجرای کنفرانس می‌پردازد.

عنوان DOOM Eternal رونمایی می‌شود
هنوز اطلاعات کاملی از آثاری که قرار است شرکت Bethseda در این نمایشگاه عرضه کند در دسترس نیست، اما این موضوع مشخص است که این شرکت قصد نمایش و معرفی عنوان DOOM Eternal را دارد. شرکت بتسدا وعده داده است که جزییات بیشتری راجب به محصولاتی که قرار است در این نمایشگاه معرفی کند منتشر کند هرچند انتظار می‌رفت این شرکت به دلیل شکستی که در عنوان Fallout76 خورد، امسال از این نمایشگاه کنار بکشد، اما سازنده این عناوین قصد تسلیم شدن ندارد و به دنبال معرفی عنوانی جدید است.

همچنین انتظار می‌رود این کمپانی در نمایشگاه E3 امسال از دو عنوان جدید Wolfenstein: Youngblood یا Wolfenstein: Cyberpilot نیز رونمایی کند. عرضه عنوان بعدی این شرکت، بازی Starfield خواهد بود که برای کنسول‌های PS4، Xbox و پلتفرم کامپیوتر ساخته شده است و در نمایشگاه E3  2018 معرفی شد و قرار است به زودی عرضه شود.


بیشتر بخوانید: نسخه اولیه عنوان The Elder Scrolls: Blades منتشر خواهد شد


انتهای پیام/

شرکت بتسدا در E3 حضور دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار