توکلی گفت: فرصت مجدد ثبت نام در کنکور ۹۸ روز ۲۲ اسفند پایان یافت و بیش از یک میلیون و ۱۱۶ هزار نفر در کنکور ۹۸ ثبت نام کردند.

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: فرصت مجدد ثبت‌نام در کنکور ۹۸ روز ۲۲ اسفند به پایان رسید و بیش از یک میلیون و ۱۱۶ هزار نفر در این آزمون ثبت نام کردند.

وی گفت: بر اساس آمار اولیه تعداد یک میلیون و ۷۶ هزار و ۶۵۷ نفر در ثبت‌نام کنکور سراسری سال ۹۸ برای پذیرش دانشجو در رشته‌های با آزمون و دوره‌های روزانه، شبانه، نیمه حضوری، مجازی، پردیس‌های خودگردان دانشگاه‌ها، دانشگاه پیام نور، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی، ظرفیت مازاد دانشگاه‌ها و رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد شرکت کرده‌اند.

ثبت نام  ۴۰ هزار و ۳۳۹ نفر در فرصت مجدد  ثبت‌نام کنکور ۹۸

توکلی ادامه داد: ثبت‌نام کنکور سراسری ۹۸ از چهارشنبه ۲۴ بهمن از طریق سایت سازمان سنجش آغاز شد و دوشنبه ۶ اسفند پایان یافت اما برای کمک به داوطلبانی که در مهلت تعیین شده موفق به دریافت سوابق تحصیلی نشدند یا به هر دلیل دیگر در کنکور ۹۸ ثبت نام نکردند مهلت مجددی در روزهای ۱۹ تا ۲۲ اسفند ۹۷ در نظر گرفته شد که بر اساس آمار اولیه در مهلت مجدد کنکور ۹۸ در روزهای ۱۹ تا ۲۲ اسفند ۹۷ تعداد ۴۰ هزار و ۳۳۹ نفر ثبت نام کرده‌اند.

 مشاور عالی رئیس سازمان سنجش گفت: آزمون سراسری سال ۹۸ در روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۳و ۱۴ تیرماه در حوزه‌های امتحانی مربوط برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار