رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش مازندران از اجرای طرح ملی نماد در دو شهر نکا وساری خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، علی بخشنده رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش مازندران به طرح ملی نماد اشاره کرده و گفت: طرح ائتلاف ملی نظام مراقبت اجتماعی موسوم به نماد در ۳ سال اخیر در دو شهرستان نکا و ساری برگزار شد.

وی با بیان اینکه ۲۰ ساعت کارگاه آموزشی برای والدین، دانش‌آموزان و معلمان برگزار شد، افزود: در این طرح دانش‌آموزان در معرض خطر شناسایی و غربالگری و پرونده الکترونیکی برای این افراد تهیه می‌شود.

بخشنده با بیان اینکه در برنامه توانمندسازی روانی- اجتماعی ویژه دانش‌آموزان پایه نهم ۲۰۰ مدرسه استان زیر پوشش قرار گرفتند، گفت: در برنامه مشارکت اجتماعی دانش‌آموزان ویژه پایه هشتم ۱۳۰ مدرسه مشارکت کرده و در این مدت ۱۱ کارگاه آموزشی برای شناسایی آسیب‌ها برگزار شد و دانش‌آموزان راهکار‌های لازم را ارائه دادند.

رئیس اداره پیشگیری و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش مازندران افزود: امسال ۱۸ هزار نفر در این جشنواره شرکت کردند که ۲ هزار نفر از مرحله شهرستانی به مرحله استانی راه یافتند.

وی گفت: در این جشنواره دانش‌آموزان مقطع ابتدایی در بخش‌های نقاشی وانشانویسی و دانش‌آموزان مقاطع متوسطه در بخش‌های مقاله، عکس، نقاشی، روزنامه دیواری و فیلم شرکت کردند.

وی با بیان اینکه استقبال از این جشنواره هرساله بیش از سال گذشته است، افزود: در مرحله استانی این ۲ هزار اثر مورد داوری قرار گرفته و ۲۰۰ نفر در بخش‌های مختلف به عنوان نفرات برگزیده استان منتخب شدند که به مرحله کشوری راه یافتند.

انتهای پیام/آ

طرح ملی نماد ویژه دانش آموزان مازندرانی اجرا شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.