معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی و گردشگری گفت: نوروز ۹۸ هیچ افزایش قیمتی در واحد‌های اقامتی نداریم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،تیموری معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر در ساری گفت: ۱۲ هزار واحد اقامتی شامل هتلها، هتل آپارتمان‌ها، مهمانپذیر‌ها، اقامتگاه‌های بومگردی و سنتی برای پذیرایی از مسافران نوروزی آماده اند.

وی با بیان اینکه هیچ افزایش قیمتی در واحد‌های اقامتی نداریم، افزود: در بعضی از استان‌ها از جمله تهران واحد‌های اقامتی با ۵۰ درصد تخفیف به مسافران ارائه می‌شود.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی و گردشگری گفت: سفر‌های خارجی نوروز ۹۸ کاهش و ۱۰ تا ۱۵ درصدی سفر‌های نوروزی افزایش می‌یابد.

تمام دستگاه‌ها برای پذیرایی از گردشگران نوروزی آماده باشند

حسین زادگان استاندار مازندران نیز از تمامی دستگاه‌ها خواست برای پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی بیشتر از گذشته آماده باشند.

وی با اشاره به موضوع موسیقی در کشور افزود: انواع موسیقی در کشور با ساز و کار قانونی به رسمیت شناخته شده است و نباید در این زمینه بر اساس سلیقه عمل کنیم.

استاندار مازندران ادامه داد: قانون تکلیف ما را در اجرای موسیقی تعیین کرده است و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هم شیوه نامه دارد و همه باید به این مقررات احترام بگذاریم.

حسین زادگان گفت:: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با توجه به رعایت شئون اسلامی و اخلاقی، هیچ ملاحظه‌ای جز ملاحظه قانون در این زمینه ندارد و نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه باید از تمام ظرفیت‌های مازندران استفاده کرد، افزود: یکی از راه‌های استفاده و معرفی این ظرفیت‌ها به گردشگران با برگزاری جشنواره‌های نوروزی است.

استاندار مازندران در ادامه به انباشت زباله در تعطیلات مختلف بویژه نوروز اشاره کرد و گفت:: طرح مازندران پاک باید بیشتر از هر زمان مورد توجه قرار گیرد و با دعوت از گردشگران برای پیوستن به طرح مازندران پاک نگذاریم زباله در مازندران از آن چیزی که هست بیشتر شود.

وی افزود: باید با اقدامات فرهنگی برای کاهش آثار تخریب محیط زیست تلاش کنیم.

همچنین هتل باران امروز با حضور دکتر تیموری معاون گردشگری کشور و احمد حسین زادگان استاندار مازندران در شهرستان نور، ایزدشهر با سرمایه گذاری ۶۰ میلیارد تومان افتتاح شد.


انتهای پیام/آ

 

برچسب ها: میراث فرهنگی ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار