وحید مختاری اعلام کرد: شرکت مخابرات باید حداکثر یکماه پس از تاریخ درخواست متقاضی خط تلفن ثابت در نواحی شهری، سرویس مشترک را دایر کرده و به وی تحویل دهد.

خط تلفن ثابت مشترکان یک ماهه تحویل داده می‌شودبه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، وحید مختاری مدیرکل نظارت بر خدمات ارتباطی و فناوری رگولاتوری ایران افزود: با توجه به الزامات پروانه‌ای پیش‌بینی شده برای شرکت مخابرات ایران و در راستای تحقق دولت الکترونیک و تسهیل در دسترسی متقاضیان به سرویس تلفن ثابت، سامانه ثبت‌نام اینترنتی تلفن ثابت شرکت مخابرات در سال گذشته راه‌اندازی شده است و در حال حاضر متقاضیان می‌توانند به صورت الکترونیکی برای تلفن ثابت ثبت‌نام کنند.

وی تصریح کرد: علاوه بر سامانه ثبت‌نام اینترنتی متقاضیان خط تلفن ثابت در سطح کشور می‌توانند با مراجعه به دفاتر امور مشترکین و دفاتر پیشخوان دولت برای ثبت‌نام سرویس تلفن ثابت و دریافت کد رهگیری اقدام کنند و با استفاده از کد رهگیری وضعیت دایری خط تلفن درخواستی خود را پیگیری کنند.

مختاری تاکید کرد: در صورتی که عوامل فروش شرکت مخابرات ایران درخواست حضوری متقاضی را برای ثبت سرویس تلفن ثابت نپذیرند متقاضی می‌تواند با مراجعه به آدرس اینترنتی www.195.cra.ir و یا تماس با سامانه تلفنی رسیدگی به شکایات 195، شکایت خود را ثبت کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: خواندنی ، بهترین ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیررضا بیغم
۱۰:۰۳ ۲۸ شهريور ۱۳۹۸
با سلام
خط تلفن ثابت بنده در محدوده خیابان مطهری کرج در دست مستاجر بوده وشرکت مخابرات شهید رجایی بدون ارسال پیامک واطلاع به بنده بدلیل دیر شدن پرداخت بدهی بصورت یکطرفه تلفن ثابت بنده رو قطع کرده وپس از دوماه وپیگیری جهت ثبت نام جواب سربالا میدن ومیگن امکان خط نداریم میگم خط خودم که بدهی اش رو دادم به خودم برگردونین میگن واگذار شده .حتما با مبلغ بالاتر به کسی دیگه خواهشمندم .پیگیری بفرمایین این روش درستش نیست.حق وناحق هستش.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۱ ۲۱ اسفند ۱۳۹۷
وقتي واي فاي ندارن به چه درد ميخورن
آخرین اخبار