اقلام داخلی جعبه گلکسی S10 پلاس چیست؟

پس از معرفی سری پرچمدار گلکسی S10 طرفداران سامسونگ به دنبال پیش خرید این مدل‌ها هستند؛ حال سوال اینجاست که چه اقلامی داخل جعبه پرچمداران ۲۰۱۹ سامسونگ وجود دارد.

اقلام داخلی جعبه گلکسی S10 پلاس چیست؟به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بلافاصله پس از اتمام رویداد سامسونگ، فروشگاه‌های مختلف پیش‌فروش مدل‌های مختلف سری گلکسی S10 را آغاز کردند. در این میان چیزی که برای خریداران اهمیت دارد، تجهیزات و وسایل جانبی موجود در جعبه مدل‌های نامبرده است.

در سال‌های اخیر یکی از دلایل فروش خوب تولیدات چینی، وجود لوازم و تجهیزات کاربردی در جعبه محصولاتشان اعلام شده است، شرکت‌های چینی کاور، محافظ صفحه و حتی شارژر وایرلس را در کنار آداپتور، کابل شارژ و ایرفون در جعبه تولیدات خود قرار می‌دهند تا خریداران برای تهیه آن‌ها مجبور به پرداخت هزینه دیگری نباشند.

حال در ادامه به اقلام داخل جعبه مدل گلکسی S10 پلاس که یکی از گران‌ترین نسخه‌های سری گلکسی S10 است پرداخته‌ایم تا ببینیم سامسونگ علاوه بر ویژگی‌های مثبت خود گوشی، چه تجهیزاتی را همراه با آن برای مشتریان خود ارسال می‌کند. خریداران هنگامی که جعبه گوشی را باز می‌کنند، با اقلام زیر رو به رو می‌شوند:

اقلام داخلی جعبه گلکسی S10 پلاس چیست؟

  • گوشی موبایل گلکسی S10 پلاس
  • آداپتور شارژ سریع
  • کابل شارژ
  • آداپتور تبدیل USB نوع A به USB نوع C آداپتور تبدیل میکرو USB به USB نوع C ایرفون شرکت AKG
  • سوزن بازکننده شکاف سیم‌کارت
  • برگه راهنما محصول

همانطور که انتظار می‌رفت اقلام داخل جعبه نتوانست ما را شگفت زده کند و در آن خبری از شارژر وایرلس نیز نبود، اما وجود آداپتور تبدیل USB نوع A به USB نوع C و آداپتور تبدیل میکرو USB به USB نوع C در جعبه می‌تواند خیلی از کار‌های ما را آسان‌تر کند.

اقلام داخلی جعبه گلکسی S10 پلاس چیست؟

کاربرد آداپتور‌های موجود در جعبه چیست؟

آداپتور شارژ که وظیفه معینی دارد و کاربرد آن اتصال به پریز برق و شارژ گوشی است. تبدیل USB نوع A به USB نوع C در مواقعی که قصد انتقال فایل را از S10 پلاس خود به یک گوشی هوشمند دیگر با درگاه USB نوع C دارید، کاربرد دارد. همانطور که می‌دانید حافظه تلفن‌های کنونی بسیار بالا رفته و گاهی اوقات نیاز است که فایل‌های چند گیگابایتی را برای دوستان یا اقوام خود ارسال کنید، در این زمان اگر گوشی طرف مقابل نیز از درگاه USB نوع C استفاده می‌کرد، می‌توانید کابل شارژ طرف مقابل را که به درگاه USB نوع C گوشی آن فرد متصل کنید، سمتی از کابل که USB نوع A است را از آداپتور شارژ بکشید و به آداپتور تبدیل خود (USB نوع A به USB نوع C) وصل کنید، سر دیگر تبدیل را نیز به درگاه USB نوع C گوشی خود متصل کنید و به این ترتیب اتصال برقرار می‌شود.

اقلام داخلی جعبه گلکسی S10 پلاس چیست؟

تبدیل میکرو USB به USB نوع C نیز برای زمانی کاربرد دارد که شما کابل شارژ خود را به همراه ندارید، در این حالت می‌توانید با این تبدیل گوشی را به کابل میکرو میکرو USB قدیمی خود یا دوستانتان متصل کنید و گوشی را به شارژ بزنید.


بیشتر بخوانید: سامسونگ برای گلکسی فولد قاب چرمی تولید می‌کند +تصویر


انتهای پیام/

گوشی گلکسی S10 با چه وسایلی عرضه می‌شود؟

برچسب ها: فناوری ، سامسونگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار