سامسونگ برای گلکسی فولد قاب چرمی تولید می‌کند +تصویر

گوشی گلکسی فولد - Galaxy Fold، اولین گوشی منعطف سامسونگ، به زودی دارای قاب چرمی می‌شود.

سامسونگ برای گلکسی فولد قاب چرمی تولید می‌کند +تصویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدتی است که از رونمایی رسمی اولین تلفن همراه تاشو می‌گذرد. تا پیش از این رونمایی سوال‌های زیادی درباره چگونگی عملکرد و طراحی آن مطرح بود اما پس از رونمایی سوالات دیگری به وجود آمد.

مهم‌ترین سوال پس از چگونگی پرداخت مبلغ بسیار زیاد این گوشی، نحوه محافظت از آن بود. این گوشی به دلیل داشتن یک صفحه نمایش خارجی و یک صفحه نمایش تاشو داخلی به ضربات مقاوم نخواهد بود. به دلیل مبلغ زیادی که برای خرید آن باید پرداخت کرد در نتیجه نگهداری آن نیز مهم است.

مسلما برای محافظت کردن از این گوشی باید از محافظ صفحه نمایش و قاب استفاده کرد. اما سوال این جا بود که آیا سامسونگ به زودی این محصولات جانبی را ارائه می‌دهد یا باید مدت زمان بیشتری صبر کنیم.

هنگامی که از گلکسی فولد - Galaxy Fold، اولین گوشی منعطف سامسونگ، صحبت به میان می‌آید ما به یاد رندرهای منتشر شده از قاب‌های Soigen می‌افتیم. پس از انتشار این رندرها ما متوجه شدیم که سامسونگ برای گوشی گلکسی فولد قاب‌های چرمی تولید خواهد کرد.

هنوز معلوم نیست که سامسونگ چگونه این کیف چرمی را برای Galaxy Fold می‌سازد و اصلا طرح آن چگونه خواهد بود (تصویر زیر فقط یک مدل است)، اما استفاده از مواد انعطاف پذیر مانند چرم در طراحی این قاب گوشی منطقی است.

سامسونگ برای گلکسی فولد قاب چرمی تولید می‌کند +تصویر

مطمئنا این قاب چرمی ارزان قیمت نخواهید بود. برای به دست آوردن قیمت تقریبی آن باید این مسئله را یادآور شویم که قاب چرم گوشی گلکسی +S10 دارای قیمتی ۵۰ یورویی است. قیمت بسیار بالای ۱۹۸۰ دلاری گلکسی فولد را که در نظر بگیریم متوجه می‌شویم قاب این گوشی نیز بسیار گران خواهد بود.


بیشتر بخوانید: محصولات آینده اپل دنیا را شگفت‌زده خواهد کرد +جزئیات


انتهای پیام/

قاب جدیدی از جنس چرم برای گوشی Galaxy Fold عرضه می‌شود

برچسب ها: فناوری ، سامسونگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار