اپل در تلاش برای رفع مشکل آیفون XS و آیفون XS Max +فیلم

به تازگی کاربران اپل متوجه مشکلی در دو گوشی آیفون XS و آیفون XS Max شده‌اند که به سبب آن بعضی از انیمیشن‌های صفحه نمایش با تاخیر اجرا می‌شود.

.به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی چندین پست در وبسایت بحث درباره محصولات اپل منتشر شده است که همه آن‌ها مشکلی در دو گوشی آیفون XS و آیفون XS Max را گزارش می‌دهند.

در این پست‌ها نوشته شده است که هر دوی این مدل‌ها هنگامی که کاربر در حال اسکرول کردن یا جابجایی بین نرم‌افزارهاست، برای مدت حدود ۱۰ ثانیه یا بیشتر انیمیشن حرکت صفحه با مشکل اجرا می‌شود. این یک مشکل جدید نیست زیرا بعضی از پست‌های منتشر شده درباره آن به ماه اکتبر برمی‌گردند. حتی یک صفحه در فیسبوک برای این مشکل ساخته شده است.

ظاهراً اپل در مورد این مشکل اطلاع دارد زیرا برخی از صاحبان آیفون XS و XS Max می‌توانند تحت شرایط گارانتی، یک گوشی جایگزین دریافت کنند. اما مدل‌های فرستاده شده توسط اپل نیز این مشکل را داشتند. یکی از افرادی که با این مسئله درگیر شده است، ادعا می‌کند دو دستگاه جایگزین دریافت کرده و هر دوی آن‌ها دارای همین مشکل هستند. جالب است که این مشکل در آیفون XR و آیفون X سال ۲۰۱۷ دیده نشده است.

دلیل این مشکل هنوز مشخص نیست. در این باره یک نظریه وجود دارد که دلیل اصلی آن را غیرفعال شدن پردازنده A12 Bionic در هنگام کار نکردن کاربر با گوشی اعلام می‌کند. گفته می‌شود به دلیل مکانیزم خاص این پردازنده، گوشی اولین ورودی‌های لمسی کاربر را شناسایی نمی‌کند. البته یکی از کارکنان اپل به یکی از کاربران آن گفت این مشکل به دلیل عدم کالیبراسیون درست آیفون‌ها پیش آمده است.

ویدئوی گرفته شده توسط یک کاربر iPhone XS نشان می‌دهد که چگونه هنگامی که برنامه تقویم بسته می‌شود، چندین فریم این حرکت با مشکل روبرو می‌شوند. در حالی که به نظر می‌رسد این مسئله یک مشکل جزئی است، بعضی از کاربران این آیفون‌ها نارضایتی خود را اعلام کرده‌اند. در نسخه‌های بتا iOS 12.2 این مشکل درست نشده است و اپل می‌گوید که تحقیقات خود را تا پیدا و رفع کردن مشکل ادامه می‌دهد.

در ادامه این ویدئو را مشاهده می‌کنید:


بیشتر بخوانید: محصولات آینده اپل دنیا را شگفت‌زده خواهد کرد +جزئیات


انتهای پیام/

مشکل دو محصول اپل

برچسب ها: فناوری ، اپل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار