یک میمون بازیگوش با انتخاب روش عجیبی غذای مورد نیاز خود را بدون دریافت کمک از دیگران تامین می‌کند.

میمون سارق برای یافتن غذا جیب مردم را خالی می‌کند! +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، میمون بازیگوش با سرقت از مردم در روز روشن به دنبال سیر کردن شکم خود است. خانواده‌ای چینی که به همراه فرزند ۵ ساله خود در حال عبور از یک پل باستانی بودند، ناگهان با اتفاق عجیبی رو به رو شدند. تصاویر ضبط شده به وسیله تلفن همراه یکی از شهروندان چینی، میمون بازیگوشی را در حال سرقت از یک خانواده با هدف پیدا کردن غذا نشان می‌دهد. این خانواده چینی پس از مواجهه با  حرکت عجیب میمون بدون انجام واکنشی برای دور کردن حیوان تنها او را تماشا کردند.

پسربچه پنج ساله با وجود حضور والدینش در آن محل از نزدیک شدن میمون به خود ترسیده بود و گریه می‌کرد. میمون بازیگوش بدون توجه به گریه‌های کودک و حضور سایر افراد در آن جا همچون سارقی حرفه‌ای با باز کردن زیپ جیب‌های کاپشن کودک خردسال به دنبال غذا برای خود گشت و پس از گشتن تمام جیب‌های او، سراغ شخص دیگری رفت.

میمون سارق پس از آن‌ که چیزی درون جیب‌های پسر کوچک پیدا نکرد، به سمت مادر او رفت و شروع به بازدید از جیب‌های او کرد. میمون بعد  از آن که درون جیب‌های مادر کودک نیز چیزی پیدا نکرد، توجهش به سمت کیف او جلب شد و تلاش کرد تا آن را باز کند. سارق کوچک با باز کردن کیف، وسایل و پول‌های درون آن را بیرون ریخت و تنها به دنبال چیزی برای خوردن گشت.

اما متاسفانه مادر خانواده نیز چیزی برای خوردن به همراه خود نداشت و همین موضوع سبب شد میمون به این بار به سمت پدر خانواده برود. سرانجام حیوان گرسنه با باز کردن جیب‌های پدر، مقداری خوردنی درون جیب او پیدا کرد و با نشستن روی یکی از پله‌های پل مشغول خوردن غذا شد.

در ادامه فیلمی از لحظات سرقت میمون بازیگوش مشاهده می‌کنید:


بیشتر بخوانید: روش جالب میمون‌ها برای جلوگیری از خیس شدن در روزهای برفی +فیلم


انتهای پیام/

سارقی کوچولو که به فکر شکمش است!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار