رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران از افتتاح نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا در مصلی امام خمینی (ره) خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، یدالله صادقی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران در حاشیه افتتاح نمایشگاه بهاره در مصلی امام خمینی (ره) که امروز (سه‌شنبه ۱۴ اسفند ماه) برگزار شد، با اشاره به برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا به مناسبت عید نوروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا با توافق و هماهنگی به عمل آمده در ۳ نقطه از شهر تهران به مدت ۱۰ روز برگزار می‌شود.

وی افزوذ: علاوه بر افتتاح نمایشگاه در مصلی امام خمینی (ره)، ۲ نمایشگاه دیگر نیز در بوستان ولایت و فرهنگسرای خاوران از فردا کار خود را آغاز می‌کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران با اشاره به برگزاری نمایشگاه‌های بهاره در سطح شهرستان‌های استان تهران گفت: در هر یک از شهرستان‌های ۱۶ گانه استان تهران، به فراخور فعالیت آن‌ها حداقل یک نمایشگاه برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید: نمایشگاه‌های بین‌المللی حق برپایی نمایشگاه‌های بهاره را ندارند


صادقی تصریح کرد: نمایشگاه محلی برای عرضه محصولات صنفی، صنعتی و تولیدی است که به طور مستقیم کالا را به دست مردم می‌رساند و از طرفی فرصتی برای مصرف‌کنندگان است که با قیمتی مناسب نسبت به تهیه کالای مورد نیاز خود اقدام کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار