مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: بیش از ۲۰۰ خانوار در قالب ۹۵۶ آسیب دیده ناشی از بارندگی شدید از شب گذشته (جمعه شب) در زاهدان امداد رسانی شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، رسول راشکی مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: در این مدت ۸۰ تخته پتو، ۱۴ تخته موکت و ۶۸۶ کیلو گرم نایلون بین افراد آسیب دیده زاهدان توزیع شد.

وی برپایی هشت چادر امدادی را از دیگر اقدامات نیرو‌های هلال احمر در زاهدان برشمرد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: همچنین ۴۰ دستگاه خودروی گرفتار سیلاب در دلگان رها سازی و ۱۰۸ نفر آسیب دیده در این شهرستان امداد رسانی شدند.

وی افزود: هزار و ۶۷ نفر آسیب دیده از باران و سیلاب از شب گذشته تاکنون در زاهدان، سرباز و دلگان امداد رسانی شدند.

رئیس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی، بیشینه بارندگی ثبت شده از سامانه بارشی فعال در استان مربوط به اطراف خاش با ۸۶ میلی متر است.

علی ملاشاهی اظهار داشت: با فعالیت سامانه بارشی جدید، از اکثر نواحی سیستان و بلوچستان گزارش بارندگی دریافت شد که تاکنون بیشینه بارش‌ها مربوط به شهرستان‌های زاهدان، سراوان، سرباز و بزمان است.

وی تصریح کرد: بامداد امروز شنبه این سامانه از جنوب شرق سیستان و بلوچستان خارج شده، اما شرایط برای رگبار و بارش‌های پراکنده در این مناطق وجود دارد.

رئیس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: برای امروز وزش باد شدید در جنوب شرق این استان بویژه در شهرستان سراوان پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام /پ

وزش باد شدید در جنوب شرق سیستان و بلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار