رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری زهک گفت: نخستین بازارچه فروش محصولات صنایع دستی حوزه سیستان در این شهرستان راه اندازی شد.

افتتاح اولین بازارچه دائمی صنایع دستی حوزه سیستان در زهک به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، عبدالکاظم میرشهرکی رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری زهک  اظهار داشت: این بازارچه با پشتیبانی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان و همت اداره میراث فرهنگی زهک و سمن‌های مردمی صنایع دستی، کانون دختران جوان، سازمان مردم نهاد احیاگران ریشه‌های زرد، بسیج خواهران، ادارات آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاداسلامی، هلال احمر، صنعت، معدن و تجارت و ... در زهک ایجاد و راه اندازی شد.

وی افزود: در ایام مبارک دهه فجر فروشگاه صنایع دستی در کمپینگ گردشگری زهک افتتاح شد که با توجه به استقبال صنعتگران این حرفه و سمن‌های مردم نهاد صنایع دستی این فروشگاه به بازارچه دائمی تبدیل و بهره برداری شد.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری زهک گفت: بیشتر تولیدات صنعتگران صنایع دستی و سوغات محلی این شهرستان در این بازارچه به فروش خواهد رسید.

وی بیان کرد: در ایام نوروز تولید و آموزش صنایع دستی، پخت نان محلی سیستانی و غذا‌های محلی برای استفاده گردشگران و مسافران نوروزی در این بازارچه ارائه می‌شود.

انتهای پیام/ع

 بازارچه دائمی صنایع دستی  در زهک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار