ستاد مدیریت بحران سیستان و بلوچستان در پی اخطاریه جوی هواشناسی و پیش بینی بارندگی و طغیان رودخانه‌های محلی، امروز تشکیل جلسه داد.

دستگاه‌های امدادی سیستان و بلوچستان آماده مقابله با سیلاببه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  باقر کرد معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان در این جلسه با تاکید بر آماده‌باش همه دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران گفت: دستگاه‌هایی همچون هلال احمر، دانشگاه علوم پزشکی، راهداری و راه و شهرسازی باید برای رفع نواقص اقدام کنند و برای مواجهه با شرایط بحرانی آمادگی لازم را داشته باشند.

باقر کرد با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی در خصوص بروز سیلاب از طریق صداوسیما، بخشداری‌ها و دهداری ها، افزود: آموزش و پرورش نیز نسبت به بررسی اوضاع مدارس و رفع نواقص آن‌ها برای جلوگیری از بروز مشکل اقدام کند.

معاون عمرانی استاندار تاکید کرد: در شهرستان‌هایی که بیشترین بارندگی پیش‌بینی شده است فرمانداران موظف به بررسی راه‌های مواصلاتی و بررسی وضعیت مدارس هستند.

بنا بر اخطاریه جوی امروز اداره کل هواشناسی سیستان و بلوچستان، رگبار باران و سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی برای روز‌های آینده بخصوص جمعه و شنبه برای بیشتر مناطق سیستان و بلوچستان پیش بینی شده است.

انتهای پیام/ع

دستگاه‌های امدادی آماده مقابله با سیلاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار