مدیر شبکه بهداشت و درمان میرجاوه گفت: با توجه به بارندگی شدید و سیلابی بودن مسیر،نوزاد جون آبادی در آمبولانس زاهدان به دنیا آمد.

تولد نوزاد جون آبادی در آمبولانسمصطفی احمدی مقدم، مدیر شبکه بهداشت و درمان میرجاوه در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: : امروز جمعه تماسی با اورژانس۱۱۵ برقرار شد و آمبولانس برای انتقال مادر باردار به یکی از روستا‌های دهستان جون آباد اعزام شد، امّا با توجه به بارندگی شدید و سیلابی بودن مسیر، ادامه حرکت به سمت روستا امکان پذیر نبود.

احمدی مقدم  افزود: همکاری و هماهنگی کارکنان بهداشت ودرمان و امدادگران هلال احمر و مردم خوب بخش لادیز مانع از مرگ مادر باردار شد.

وی افزود:خوشبختانه بعد از چند ساعت تلاش مادر باردار که به مرحله بیهوشی رسیده بود از سیلاب عبور داده شد.

وی ادامه داد:با توجه به حضور خانم دکتر تاجبخش ریگی، پزشک مرکز خدمات جامع سلامت جون آباد و سایر کارکنان بهداشتی در محل، خدمات حمایتی شامل تزریق سرم، دارو و سایر اقدامات حیاتی اولیه برای بیمار انجام شد و آمبولانس به سمت زاهدان حرکت کرد.

در فاصله ۲۰ کیلومتری زاهدان نوزاد در داخل آمبولانس با حضور پزشک متولد شد و هم اکنون مادر باردار و نوزاد تازه به دنیا آمده در بیمارستان علی ابن ابی طالب (ع) زاهدان بستری هستند.

انتهای پیام/ع

تولد نوزاد بارانی در آمبولانس 

برچسب ها: اورژانس ، هواشناسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار