با اعلام هیأت داوران نخستین جشنواره استانی "تئاتر ماه – وتار" در کردستان، برگزیده گان بخش‌های مختلف در اختتامیه جشنواره معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، در مراسم اختتامیه جشنواره که جمعه شب ۱۰ اسفند ماه در محل سینما آزادی بیجار با حضور مسئولین استانی برگزار شد هیئت داوران جشنواره ضمن صدور بیانیه‌ای برگزیده گان بخش‌های مختلف جشنواره را معرفی نمودند.

بر این اساس هیئت داوران با تقدیر و تشکر از تمامی گروه‌های راه یافته به بخش نهایی جشنواره آرای خود را به این شرح اعلام نمود.

در بخش طراحی صحنه هیئت داوران جایزه این بخش شامل دیپلم افتخار و جایزه نقدی را به هانا محمودی، در بخش موسیقی به گروه موسیقی نمایش موریانه ها، در بخش طراحی بروشور به آفاق یعقوب نژاد اهدا کردند.

بهترین بازیگری زن نیز به ترتیب رتبه سوم به هستی یار احمدی، رتیه دوم به عاطفه آزموده و رتبه اول به بیان میرزایی تعلق گرفت.

در این بخش جایزه ویژه هیئت داوران به شیرین معاذی بازیگر نمایش موریانه‌ها از سنندج اهدا گردید.

 بازیگری مرد نیز رتبه سوم به امین سنجربیگی، رتیه دوم به نقی حیدری ورتبه اول به حسن ترقی اهدا شد.

در بخش نویسندگی رتبه سوم به احسان روحی، رتیه دوم به فرشید گویلی وهیئت داوران در این بخش هیچ متنی را به عنوان اول انتخاب نکرد.

و در نهایت رتبه سوم کارگردانی به فرشید گویلی، رتیه دوم به زاهد سبحانی و رتبه اول به یونس صحرارو تعلق گرفت.

براین اساس نمایش اتوبان سکوت از قروه به صورت مستقیم و نمایش زیرزمین از دیواندره با بازبینی مجدد به جشنواره سراسری ماه معرفی شدند.

انتهای پیام/ع

معرفی برگزیدگان جشنواره  تئاتر "ماه - وتار"

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.