وزارت فواید عامه افغانستان از مسدود بودن برخی از مسیرهای ولایات میدان وردک، غزنی، غور، نورستان، بغلان و لوگر در نتیجه برف باری های اخیر خبر داده است.

مسدود بودن برخی از جاده های ۶ ولایت افغانستانبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، وزارت فواید عامه افغانستان از مسدود بودن برخی از مسیرهای ولایات میدان وردک، غزنی، غور، نورستان، بغلان و لوگر در نتیجه برف باری های اخیر خبر داده است.

این وزارتخانه افزوده است در اثر برف‌باری‌های اخیر در نقاط مختلف افغانستان، مسیرهای کوتل آجه‌گک ولایت میدان وردک، کوتل شمس‌الدین، جاغوری ـ مالستان و کوتل لامان ولایت غزنی، کوتل غوک ولایت غور، شاهراه کنر ـ نورستان ولایت نورستان، کوتل سچی ولایت بغلان و مسیر ولسوالی ارزه ـخروار ولایت لوگر به روی ترافیک مسدود است.

وزارت فواید عامه تصریح کرده که پاک‌کاری در تمام این مسیرها جریان داشته و پرسنل وزارت فواید عامه کوشش می‌نمایند این راه ها را به زودترین فرصت به روی ترافیک باز نمایند.

به گفته این وزارتخانه، هوا در سالنگ صاف بوده و این جاده به روی ترافیک باز می‌باشد و رفت و آمد وسایط به استثنای وسایط تیلری جریان دارد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار