معاون حقوقی و نظارت همگانی سازمان بازرسی کل کشور گفت: بازرسان نباید در امور مدیران اجرایی دخالت کنند، یا دنبال مچ گیری از آن‌ها باشند، زیرا روحیه خدمت و تلاش و کار از مدیران گرفته می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ،معاون حقوقی و نظارت همگانی سازمان بازرسی کل کشور پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمدگفت: همدلی و تعامل خوبی بین دادگستری استان، بازرسی و دیگر دستگاه‌های اجرایی استان وجود دارد.

 حسین شهرابی‌فراهانی بیان کرد: بازرسان نباید در امور مدیران اجرایی دخالت کنند، یا دنبال مچ گیری از آن‌ها باشند، زیرا روحیه خدمت و تلاش و کار از مدیران گرفته می‌شود.

وی با بیان اینکه بازرسان بیشتر به دنبال ارشاد مدیران باشند، مدیران هم به وظایف قانونی خود عمل کنند، افزود: یکی از وظایف عمده بازرسان حسن انجام امور در نظام اداری و پیشگیری از بروز فساد در نظام اداری است.

این مسؤول خاطرنشان کرد: بازرسان با تذکر‌های به موقع و لازم از بروز خطا و فساد در ادارات پیشگیری کنند، این تذکر نوعی پیگیری است، زیرا هم هزینه در پی ندارد و هم آبروی مدیر حفظ می‌شود.

 انتهای پیام/غ

پیشگیری از بروز فساد در نظام اداری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.