تعطیلات آخر هفته فرصتی برای بودن کنار خانواده و تجربه یک فضای فرهنگی است.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، تعطیلات آخر هفته همواره فرصت مناسبی است تا در کنار دوستان و اعضای خانواده لحظات شاد و مفرحی را سپری کنیم و کمی از مشغله‌های کاری هفته و ساعات پرترافیک خیابان‌ها در امان باشیم. در این بین تماشای یک فیلم خوب یا دیدن یک تئاتر مناسب می‌تواند گزینه خوبی برای پرکردن اوقات فراغت باشد، اما اگر تصمیم دارید بیشتر در خانه وقت خود را سپری کنید، خواندن یک کتاب یا گوش کردن به موسیقی را از دست ندهید. ضمن اینکه هر کدام از شبکه‌های سیما هم برنامه‌های خاص خود را دارند و شما می‌توانید با فیلم‌های سینمایی آخر هفته همراه شوید.

فیلم سینمایی آخر هفته

فیلم سینمایی «قرارمون پارک شهر» به نویسندگی فلورا سام مضمونی اجتماعی دارد و داستان زندگی نویسنده‌ای را روایت می‌کند که در حین نوشتن آخرین رمان خود پرده از حقایق زندگی‌اش برداشته است.

شقایق فراهانی، ماه‌چهره خلیلی، امین زندگانی، سام نوری، سیاوش طهمورث، امید روحانی، افسر اسدی، شیوا خسرومهر، مریم کاویانی، نرگس محمدی و محمدرضا شریفی‌نیا بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

تئاتر آخر هفته

«۳۰ دی ۹۵» تازه ترین اثر احسان حاجی پور است که مانند آثار قبلی او سبک و سیاقی واقع گرایانه دارد و در خلاصه داستان این نمایش آمده است: روز خوبی برای جمع کردن وسایلت نیست... تو بمونی باهم درستش می کنیم راستی پلاسکو هم آتیش گرفته...

گفتنی است این برای اولین بار است که امید معلم تهیه کنندگی یک اثر نمایشی را بر عهده گرفته است.

کتاب آخر هفته

کتاب «هم قسم» شامل زندگی و خاطرات ام یاسر همسر شهید سید عباس موسوی دبیرکل پیشین حزب الله لبنان به زودی توسط انتشارات به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) همزمان با بیست و هفتمین سالگرد شهادت این شهید، منتشر و راهی بازار نشر می‌شود.

«هم قسم» برگردان کتاب «الوصول» است که عبدالقدوس الامین نویسنده لبنانی نوشته است و توسط احمد نطنزی ترجمه شده است. این کتاب در ۴ فصل به شرح زندگی و خاطرات همسر این شهید می پردازد که در فصل چهارم و پایانی این اثر آلبومی از تصاویر این شهید بزرگوار به همراه خانواده وی ثبت شده است.

فیلم تلویزیونی آخر هفته

فیلم سینمایی «نهنگ آزاد ۲» به کارگردانی دوایت اچ لیتل، جمعه ۳ اسفند ماه ساعت ۸ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

داستان با بازی جیسون جیمز ریچر، فرانسیس کاپرا و ماری کیت شلهارت در خصوص پسری به نام جسی است که با نهنگی دوست شده و نام او را ویلی می‌گذارد، در جریان نجات ویلی، جسی با جانورشناسی به نام رادولف آشنا شده و رابطه آن‌ها روز به روز نزدیک‌تر می‌شود، جسی با ناپدری و نامادری اش زندگی می‌کند، در همین حین خبر درگذشت مادر جسی را به او می‌دهند و به همین دلیل قرار می‌شود برادر ناتنی اش الویس برای مدتی پیش آن‌ها بیاید، جسی با ورود الویس توجهی به او نشان نمی‌دهد. در ادامه داستان یک کشتی نفتکش با صخره‌ای برخورد کرده و نفت آن شروع به نشت در دریا می‌کند، در این بین الویس در می‌یابد عده‌ای به بهانه آلودگی دریا قصد دارند و ...

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.