![قیمت طلا به یک رکورد جدید صعود کرد](https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1403/11/23/20339410_982.png)
بسته گرافیکی جدید شبکه خبر که از امروز (جمعه ۲۶ بهمن ماه) پیش روی مخاطبان قرار گرفت، حدود ۶۰ درصد فراوردههای رسانهای را در فاز اول دربرمیگیرد و قرار است در مدت زمان شش ماه آینده این ظرفیت تکمیل شود.
حسن عابدینی، معاون سیاسی صداوسیما با اعلام تغییر هویت بصری جدید شبکه خبر این توضیح را داد که نخستین مرحله این تغییرات حدود ۶۰ درصد فراوردههای رسانهای را در برمیگیرد و رنگ غالب در هویت بصری جدید گرمتر و متناسب با ماهیت خبر، قرمز خواهد بود.
وی افزود: به این دلیل که طی چندین سال گذشته هویت بصری شبکه خبر تغییر پیدا نکرده بود، تصمیم به این اقدام گرفته شد.
با تغییر هویت بصری شبکه خبر، گرافیک بخشهای خبری مشروح شبکه یک که همزمان از طریق شبکه خبر نیز پخش میشوند، متناسب با تغییرات جدید، دچار تغییر و تحول خواهند شد.
تغییرات جدید محدود به کانال اصلی شبکه خبر بوده و کانال دوم شبکه خبر (شبکه خبر ۲) فعلا از لحاظ گرافیکی، تغییری نخواهد داشت.