مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب گفت: به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، با بهره برداری از ۱۲ طرح اقتصادی، عمرانی و تولیدی کشاورزی دراین شهرستان برای بیش از ۱۹۰ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ،اشتغالزایی بیش از 190 نفر با افتتاح طرحهای کشاورزی در میاندوآب در مراسم بهره برداری از مرکز جمع آوری شیر واقع در روستای حاجی بهزاد شهرستان میاندوآب که  با حضور فرماندار و مسئولان شهرستانی برگزار شد، اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، بهره برداری از ۱۲ طرح اقتصادی، عمرانی و تولیدی کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۱۳۵ میلیارد ریال در این شهرستان آغاز می شود.

دیانتی افزود:  با نگاهی گذرا به عملکرد بخش کشاورزی شهرستان نسبت به قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی افزایش چشمگیر تولید در حوزه های مختلف بخش کشاورزی نمایان می شود، تمامی شاخص های ارزیابی عملکرد 4 و در بعضی موارد 10 برابر شده است.

وی از راه اندازی و افتتاح پروژه های عظیمی در بخش آب و خاک نظیر اجرای سیستم آبیاری تحت فشار بارانی تجمیعی در واحد عمرانی یک  به مساحت۱۳۲۰ هکتار در این شهرستان در سال 98 خبر داد.

انتهای پیام/ع

افتتاح طرح ها به مناسبت دهه فجر در میاندوآب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.