مدیرکل تامین اجتماعی آذربایجان‌غربی گفت: بیش از ۴۰ هزار کارگاه تحت پوشش این نهاد حمایتی در استان قرار دارند که در ابعاد مختلف فعال هستند.

میثم عابدی مدیرکل تامین اجتماعی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه بیش از ۴۰ هزار کارگاه تحت پوشش تامین اجتماعی هستند، گفت: تعداد کارگاه‌های دارای یک تا پنج نفر، ۳۳ هزار و ۸۱۳ مورد، کارگاه‌های ۶ تا ۱۰ نفر، سه هزار مورد، کارگاه‌های ۱۱ تا ۵۰ نفر، سه هزار و ۱۰۵ مورد و بیش از ۵۰ نفر کارگر ۶۸۱ مورد است.

وی اضافه کرد: افراد دارای بیمه اجباری در استان شامل ۲۴۹ هزار و ۳۲۹ نفر، بیمه خاص ۱۶۴ هزار و ۲۴۳ نفر، بیمه بیکاری ۵ هزار و ۷۱۴ و بیمه توافقی ۴ هزار و ۸۸۷ نفر است.

وی بیان کرد: بیمه‌شدگان خاص در ردیف بیمه زنبورداران، کارگران ساختمانی، مشاغل آزاد، رانندگان، بافندگان، باربران و خادمان مساجد هستند.

مدیرکل تامین اجتماعی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه ۳ هزار و ۵۴۹ از کار افتاده از خدمات بیمه بهره‌مند هستند، اظهار کرد: بیش از یک میلیون و ۱۳۸ هزار نفر در استان بیمه هستند که ۴۱۶ هزار نفر بیمه شده اصلی و بقیه تبعی هستند.

عابدی اضافه کرد: ماهیانه بیش از ۱۰ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال توسط سازمان مرکزی برای ارائه خدمات به جامعه هدف اعتبار به استان تزریق می‌شود.

وی بیان کرد: ۱۷ شعبه، ۱۳ کارگزاری و هفت شعبه اقماری در استان فعال هستند و بیش از ۱.۳ میلیون نفر در استان را تحت پوشش قرار داده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.