میزخدمت مدیران کل آذربایجان‌غربی با شهروندان مهابادی امروز پنجشنبه در سالن کانون فجر این شهرستان برگزار شد.

حدود ۵۰۰ نفر از شهروندان مهاباد در قالب این میز خدمت بسته به درخواست و تقاضا‌های خود به مدیران کل آذربایجان‌غربی مراجعه کردند.

مراجعه‌کنندگان در این میز خدمت با در دست داشتن مدارک و مستندات به صورت چهره به چهره مشکلات خود را در حضور مدیران کل مطرح کردند.

در این دیدارها، مدیران ادارات دستورات لازم را برای رفع مشکلات مردم صادر کرده و مشاوره‌های لازم را نیز به شهروندان در راستای رفع مشکلات آنان ارائه کردند.

ارتباط مستقیم با مردم از مهم‌ترین رویکرد‌های دولت در سطح ملی، استانی و شهرستانی است و در همین راستا میز خدمت دستگاه‌های اجرایی به‌طور مستمر برگزار می‌شود.

محمد صادق معتمدیان روز پنجشنبه به همراه جمعی از مدیران کل و معاونان خود با حضور میدانی آخرین وضعیت تعدادی از پروژه‌های درمانی و نهضت ملی را بررسی کرد.

استاندار آذربایجان‌غربی در سومین سفر استانی خود به شهر مهاباد ضمن بازدید از بیمارستان‌های در حال ساخت مهاباد، پروژه نهضت ملی مسکن، روند ساخت مدارس و سالن ورزشی را بررسی خواهد کرد.

افتتاح گلخانه یک هکتاری روستای دریاس، افتتاح پروژه راهداری سه راهی دارلک به طول سه کیلومتر، افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه، افتتاح سالن تیراندازی و افتتاح مدول دوم تصفیه خانم مهاباد از جمله برنامه‌های سفر یکروزه استاندار آذربایجان غربی به مهاباد است.

همچنین جلسه جمع‌بندی روند اجرایی طرح‌های دور اول سفر در قالب جلسه شورای برنامه ریزی با محوریت این شهرستان برگزار خواهد شد.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.