استاندار آذربایجان‌غربی در جریان سفر یک‌روزه خود به مهاباد با همراهی مدیران کل از طرح‌های نیمه تمام این شهرستان بازدید و نسبت به تکمیل هرچه سریع‌تر طرح‌ها تاکید کرد.

بازدید از طرح‌های بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی مهاباد، مدرسه ۱۲ کلاسه سیدآباد، بیمارستان ۹۸ تختوابی تامین اجتماعی، مدرسه ۱۲ کلاسه خضرزاده و طرح های نهضت ملی مسکن از طرح‌های نیمه تمام مهاباد است که مورد بازدید مقام عالی استان قرار گرفت.

در جریان این بازدید استاندار آذربایجان‌غربی بر تامین اعتبار مورد نیاز برای بهره‌برداری و تسریع در روند احداث این طرح‌ها تاکید کرد.

طرح احداث بیمارستان ۹۶ تختخوابی تامین اجتماعی شهرستان در دی ماه سال ۱۳۹۶ با حضور رئیس سازمان تأمین اجتماعی کلنگ‌زنی شده بود و پس از رفع مشکلات مربوط به معارضان اکنون به فاز دوم احداث رسیده است.

طرح احداث بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی این شهرستان شهریورماه ۱۳۹۷ با حضور وزیر وقت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و پروژه احداث بیمارستان ۹۶ تختخوابی این شهرستان نیز در دی ماه سال ۱۳۹۶ با حضور ریبس سازمان تأمین اجتماعی کلنگ‌زنی شده بود.

محمد صادق معتمدیان امروز پنجشنبه به همراه جمعی از مدیران کل و معاونان خود با حضور میدانی آخرین وضعیت تعدادی از پروژه‌های درمانی و نهضت ملی را بررسی کرد.

استاندار آذربایجان‌غربی در سومین سفر استانی خود به شهر مهاباد ضمن بازدید از بیمارستان‌های در حال ساخت مهاباد، طرح نهضت ملی مسکن، روند ساخت مدارس و سالن ورزشی را بررسی خواهد کرد.

افتتاح گلخانه یک هکتاری روستای دریاس، افتتاح طرح راهداری سه راهی دارلک به طول سه کیلومتر، افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه، افتتاح سالن تیراندازی و افتتاح مدول دوم تصفیه خانم مهاباد از جمله برنامه‌های سفر یک‌روزه استاندار آذربایجان‌غربی به مهاباد است.

همچنین جلسه جمع‌بندی روند اجرایی طرح‌های دور اول سفر در قالب جلسه شورای برنامه‌ریزی با محوریت این شهرستان در بعداز ظهر امروز برگزار خواهد شد.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.