فرماندار ویژه مهاباد از مدارس دانش آموزان با نیاز‌های ویژه «میرزا رشید شافعی» و «میرزا احمد قادری» شهرستان بازدید کرد.

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد به همراه مدیر آموزش و پرورش شهرستان از مدارس دانش آموزان با نیاز‌های ویژه میرزا رشید شافعی و میرزا احمد قادری بازدید به عمل آوردند و از نزدیک به بررسی وضعیت و مسائل و مشکلات این مراکز آموزشی پرداختند.

در این بازدید که مدیر و معلمان این مراکز آموزشی و جمعی از خیران و معلمان بازنشسته مدارس کودکان با نیاز‌های ویژه نیز حضور داشتند درخواست‌ها و مشکلات موجود در این مدارس را مطرح و خواهان پیگیری آن‌ها از سوی مسئولان حاضر در این بازدید شدند.

وی ضمن در این دیدار ضمن قدردانی از زحمات عوامل این مدارس، کار این مجموعه و صبر پیشه نمودن در راستای حمایت و آموزش معلولین دانست که این کار ارزشمند بدون شک پاداش بزرگی نزد خداوند تبارک و تعالی دارد.

رسولی نیز با اشاره به اینکه بیشتر دانش آموزان از خانواده‌های کم بضاعت جامعه می‌باشند و خانواده‌ها قادر به تامین مخارج فرزند دانش‌آموز خود نمی‌باشند لازم دانست هم آموزش و پرورش و هم خیران با اهمیت دادن بیشتر بیشتر به این مراکز آموزشی قسمتی از مشکلات این خانواده‌ها را تقلیل دهند.

در پایان فرماندار ویژه مهاباد در کنار تعدادی از دانش آموزان با نیاز‌های ویژه حضور یافتند و از نزدیک با آنان گفتگو نمودند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.