مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی گفت: ۵ اثر از این استان در نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون برگزیده شد.

زهرا آبسوران مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی گفت: در نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بخش نمایش خلاق و نمایشنامه نویسی از ۲۷ استان کشور آثار ارسال شده بود که از بین ۲۹ اثر برگزیده مرحله اول در بخش نمایش خلاق، سه اثر و در بخش نمایشنامه نویسی۲ اثر از آذربایجان‌غربی انتخاب و معرفی شدند.

وی اضافه کرد: افسانه بازیار با نمایش «بازی سایه ها»، شادی پاکزاد با نمایش «اتاق مشاوره» و محراب عبدالله زاده با نمایش «چمچه گلین» برگزیدگان مرحله اول بخش نمایش خلاق نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی هستند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی ادامه داد: در بخش نمایشنامه نویسی محراب عبدالله زاده با نمایشنامه «آرزوی رعنا» و الینا جهانتاب با نمایشنامه «زرد و صورتی» برگزیده این بخش شناخته شدند.

آبسوران افزود: این جشنواره با هدف عمومی سازی و مردمی سازی نمایش در جامعه و فضاسازی و ارتقای ظرفیت نمایش به عنوان یک رویکرد فراگیر تربیتی برگزار شد.

آذربایجان‌غربی همواره در حوزه فعالیت‌های فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری رتبه‌های برتر ملی و بین المللی را کسب می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.