شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با اُفت ۲۵۰۰.۷۹ واحدی به پله ۱۵۵ هزار و ۳۵۵ واحدی رسید.

بربه گزارش خبرنگار  بورس، بانک و بیمه گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص بورس و اوراق بهادار در آغاز معاملات با اُفت ۳۵۱.۶۸ واحدی به پله ۱۵۹ هزار و ۵۰۴ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران در آغاز معاملات از ۶۱۰ میلیارد ریال فراتر رفت که طی ۵۳ هزار نوبت معاملاتی انجام شد.


بیشتر بخوانید: شاخص بورس در آغاز معاملات به پله ۱۶۰ هزار واحدی رسید 


نماد‌های پر بیننده معاملات امروز نماد وبصادر، وبملت، شپنا، فملی، خودرو و شتران نزولی و فایرا با روند صعودی  کار خود را آزاد کردند.

شاخص کل فرابورس در آغاز معاملات با اُفت ۱۸.۹۴ واحدی به پله یک هزار و ۹۲۱ واحدی رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از ۳۱۲ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۱۳۴ میلیون سهم طی ۱۵ هزار نوبت معاملاتی است.
 

روزناخوش بورس با ریزش ۲۵۰۰ واحدی

شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با اُفت ۲۵۰۰.۷۹ واحدی به پله ۱۵۵ هزار و ۳۵۵ واحدی رسید. بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران در پایان معاملات از ۴ هزار میلیارد ریال فراتر رفت که طی ۱۶۶ هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز فولاد، پارسان، وبملت، شبندر، کگل و تاپیکو  با روند نزولی به کار خود پایان داد.

شاخص کل فرابورس در پایان معاملات با اُفت ۳۱.۰۴ واحدی به پله ۱ هزار و ۹۰۹ واحدی رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از ۴ هزار میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۸۲۵ میلیون سهم طی ۱۱۵ هزار نوبت معاملاتی است.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: بورس ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار