«استیون منوچین» تاکید کرد کشور‌های ‌هم‌پیمان آمریکا در خاورمیانه برای جبران هر نوع کمبود در صادرات نفت به علت تحریم‌های واشنگتن علیه کاراکاس تلاش خواهند کرد.

وزیر خزانه‌داری آمریکا: دوستان ما در خاورمیانه کاهش صادرات نفت ونزوئلا را جبران می‌کنندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الجزیره، «استیون منوچین» وزیر خزانه‌داری آمریکا تاکید کرد کشور‌های دوست واشنگتن در خاورمیانه برای جبران هر نوع کمبود ناشی از کاهش صادرات نفت ونزوئلا، تلاش خواهند کرد.

استیون منوچین تاکید کرد کشور‌های خاورمیانه برای جبران هر نوع کمبود در صادرات نفت به علت تحریم‌های آمریکا علیه ونزوئلا تلاش خواهند کرد.

منوچین افزود: بیشتر پالایشگاه‌هایی که نفت از ونزوئلا وارد می‌کنند کمتر از ده درصد به نفت این کشور وابستگی دارند. امکان دسترسی به نفت برای این پالایشگاه‌ها وجود خواهد داشت. من اطمینان دارم زمانی که واردات نفت از ونزوئلا را متوقف کنیم، بسیاری از دوستان ما در خاورمیانه، برای جبران کمبود عرضه نفت به ما کمک خواهند کرد.

وزیر خزانه‌داری آمریکا پیش از این اعلام کرده بود این کشور همچنان از ابزار‌های دیپلماتیک و اقتصادی خود برای حمایت از خوان گوایدو، سرکرده مخالفان ونزوئلا استفاده خواهد کرد.

وی همچنین گفته بود: پالایشگاه‌های آمریکا وابستگی به نفت ونزوئلا را کاهش داده‌اند، در نتیجه، در ادامه شاهد اثرگذاری حوادث ونزوئلا بر قیمت نفت نخواهیم بود.

انتهای پیام/

امید بستن آمریکا به هم‌پیمانان خود برای جبران کاهش صادرات نفت ونزوئلا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۲ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
دوستات تو خاورمیانه دیگه باید خودشونو بدوشن نفت تولید کنن...
آخرین اخبار