نظامیان صهیونیست یک نوجوان شانزده ساله فلسطینی در شرق رام الله و یک شهروند فلسطینی را در شهر قدس به شهادت رساندند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان بهه نقل از شبکه تلویزیونی المنار، نظامیان رژیم اشغالگر قدس، ایمن حامد، نوجوان شانزده ساله فلسطینی را در منطقه سلواد شرق رام الله در کرانه باختری اشغالی رود اردن به شهادت رساندند. عموی این شهید نیز در سال ۱۹۸۸ میلادی به شهادت رسید. منطقه سلواد در رام الله بیشترین شهید را داده و منطقه‌ای است که بیشترین درگیری‌ها بین فلسطینیان و نظامیان صهیونیست نیز رخ می‌دهد.

یک شهروند فلسطینی نیز به نام ریاض شماسنه بامداد امروز در تیراندازی نظامیان صهیونیست در شهر اشغالی قدس به شهادت رسید. به ادعای پلیس رژیم صهیونیستی این فلسطینی سوار بر خودرویی بود که پلاک اسرائیلی داشت. پلیس اشغالگر اعلام کرد شماسنه از ساکنان منطقه قطنه در شمال قدس اشغالی بود.

از طرف دیگر ایمن حامد از منطقه سلواد در کرانه باختری نیز که در تیراندازی نظامیان صهیونیست زخمی شده بود به دلیل آنکه نظامیان صهیونیست جلوی درمان او را گرفتند بر اثر خونریزی شدید به شهادت رسید.

دیب حورانی، خبرنگار المنار در کرانه باختری اشغالی رود اردن به المنار گفت: این جوان فلسطینی نیز بر اساس سیاست رایج رژیم صهیونیستی در قبال فلسطینیان به شهادت رسید. بر اساس این سیاست به محض آنکه پلیس رژیم صهیونیستی یا دیگر نظامیان این رژیم به یک فلسطینی مشکوک شوند و متوجه شوند یک فلسطینی ساکن کرانه باختری بدون مجوز در قدس اشغالی به سر می‌برد به او تیراندازی می‌کنند. البته جوانی که بامداد امروز به شهادت رسید، از ساکنان قدس اشغالی بود و پلیس رژیم صهیونیستی ادعا کرد این جوان سوار بر خودرویی بود که پلاک اسرائیلی داشت و مجوز نداشت. نظامیان صهیونیست به محض مشکوک شدن به یک فلسطینی در قدس اشغالی او را هدف حمله قرار می‌دهند و می‌کشند.

خبرنگار درباره ارتباط این حملات با انتخابات آینده پارلمانی رژیم صهیونیستی گفت: اگر به تاریخ انتخابات رژیم صهیونیستی نگاهی بیندازیم در همه آن‌ها پیش از برگزاری به فلسطینیان حمله شده است مانند تجاوز به غزه یا تشدید حملات به فلسطینیان در کرانه باختری. این حملات در واقع پاسخ به خواسته‌های صهیونیست‌های شهرک نشین است که خواستار قتل فلسطینیان هستند و کشتن فلسطینیان به برگ برنده شهرک نشینان در انتخابات برای رأی دادن به دولت اشغالگر و مشخصاً حزب بنیامین نتانیاهو تبدیل شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار