سرمای شدید، برف و بوران در جنوب شرق کانادا علاوه بر مختل کردن زندگی عادی مردم، بسیاری از پرواز‌های داخلی و بین‌المللی را لغو کرده است.

مختل شدن زندگی مردم کانادا در هوای بیست و چهار درجه زیر صفربه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی‌ ای پی تی ان، سرمای شدید و برف و بوران که شنبه جنوب شرقی و شرق کانادا را در برگرفته است، علاوه بر مختل کردن زندگی عادی در این مناطق به چندین مورد تصادف و لغو پرواز‌ها منجر شده است.

با حاکم شدن سرمای شدید در سراسر جنوب شرق کانادا، شنبه دمای هوا در اوتاوا پایتخت این کشور به بیست و چهار درجه زیر صفر رسید. در پی یخ زدگی جاده‌ها و در نتیجه لغزنده شدن مسیر‌ها در پی برف و بوران چندین مورد تصادف خودرو‌ در این منطقه رخ داد.

مونترال جشنواره برف خود را در نتیجه سرمای شدید و طوفان برف لغو کرد. در یک دهه گذشته این نخستین بار است که این جشنواره لغو می‌شود. مقامات در سراسر کشور پیام هشدار صادر کرده و از مردم خواسته در منازل خود بمانند و برف روب‌ها و خودرو‌های خدمات زمستانی برای پاک کردن برف از جاده‌ها و مسیر‌ها مشغول به کار هستند.

فرودگاه بین المللی پیرسون در تورنتو پرواز‌های خود را به مونترال و اوتاوا لغو کرده است. پرواز‌های بین المللی به بوستون آمریکا و دیگر شهر‌ها نیز لغو شده اند. اداره هواشناسی کانادا پیش بینی کرده است موج سرمای شدید روز دوشنبه نیز ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا ، حوادث طبیعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار