عضو حزب موتلفه اسلامی دستگیری مرضیه هاشمی، خبرنگار پرس‌تی‎‌وی را نشان از عمق کینه آمریکایی‌ها نسبت به ملت ایران دانست.

رفتار آمریکا نشان‌دهنده دشمنی آن‌ها با ملت ایران استحمیدرضا ترقی، عضو حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های سیاسی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به دستگیری مرضیه هاشمی، خبرنگار پرس‌تی‌وی، گفت:  ادعای حقوق بشری آمریکا ادعایی همیشه واهی و باطل است و این کشور نشان داده هیچ وقت پایبند به حقوق بشر و قوانین بین‌المللی نبوده است و اکنون هم نیست.

وی با اشاره به اینکه کسانی که تصور می‌کنند آمریکایی‌ها به حقوق بشر پایبند هستند، خوشبینی بی‌جهتی دارند، افزود: آمریکایی‌ها هرگونه اقدامی را که بتواند جو و فضایی علیه جمهوری اسلامی ایران بسازد، انجام می‌دهند و از اذیت و آزار کسانی که منتسب به ایران هستند، استقبال می‌کنند و این موضوع را نوعی برتری خود بر جمهوری اسلامی تلقی می‌کنند.

عضو حزب موتلفه اسلامی دستگیری مرضیه هاشمی، خبرنگار پرس‌تی‌وی را نشان‌دهنده عمق کینه آمریکایی‌ها نسبت به ایران دانست و گفت: کینه آمریکایی‌ها تنها مربوط به مسئولان نظام جمهوری اسلامی و دولت نیست بلکه آنها نسبت به همه اتباع ملت ایران کینه دارند و دشمنی آنها با اصل ملت ایران است.

ترقی با تاکید بر اینکه رفتارهای آمریکا ضعف و زبونی آن را نشان می‌دهد، تصریح کرد: اینکه آمریکا فردی را که قبلا جزء اتباع آمریکا بوده است و در آن کشور بزرگ شده است، به خاطر نسبتش با ایران مورد اذیت و آزار قرار دهد و حقوق انسانی او را نادیده بگیرد، نشان از ضعف آنهاست.

وی تاکید کرد: من فکر می‌کنم رفتار آمریکا نوعی نژاد پرستی و ضدیت با حقوق بشر است و طبیعتا توسط افکار عمومی جهان محکوم خواهد شد و این به ضرر آمریکاست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار