پوریا زراعتی مجری ایران اینترنشنال با فرار از انگلیس در مکانی نامشخص اقامت گزیده است.

گاردین در گزارشی اعلام کرد که پوریا زراعتی مجری شبکه تجزیه‌طلب ایران اینترنشنال از انگلیس به یک مکان دیگر مهاجرت کرده است.

پیش‌تر این مجری اعلام کرده بود در روز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ در لندن مورد حمله قرار گرفته و با ضربات چاقو مجروح شده است و در اظهاراتی که در گاردین به نقل از او منتشر کرده وی گفته جایی که من الان زندگی می‌کنم کمی امن‌تر است.

شبکه ایران اینترنشنال که در پی اغتشاشات سال ۱۴۰۱ با تمام توان و با حمایت‌های رژیم صهیونیستی به میدان آمد و پس از شکایت ایران دفتر خود را به آمریکا منتقل کرد و پس از رهایی از شکایت ایران دوباره به انگلیس بازگشت. 

یکی از کسانی که در این شبکه با ساخت و اجرای برنامه‌هایی سعی در ترویج آشوب در کشور کرد و خود را در قامت حامی رضا پهلوی مطرح کرد پوریا زراعتی بود که کار خود را از شبکه سلطنت‌طلب من و تو آغاز کرد.

وی که در این شبکه کار خود را با برنامه فکاهی بفرمایید شام آغاز کرد بعد از مدتی پایش به برنامه اتاق خبر و برنامه‌های سیاسی این شبکه باز شد و رویکرد ضدایرانی خود را بیش از پیش آشکار ساخت.

بفرمایید شام

زراعتی که همواره حامی سلطنت پهلوی بوده و در فضای مجازی دائم ارادت خود را به منتظرالسلطنه‌های پهلوی نشان داده یکی از حامیان پروپاقرص دونالد ترامپ بوده و در چند روز پیش که ترامپ ترور شد توییتر وی به تریبون ترامپ برای اعلام وضعیت وی تبدیل شد.

رضا پهلوی

وی از دوران حضور در من و تو از عواملی بود که به هیچ‌وجه نمی‌خواست درباره منابع مالی این شبکه صحبت کند و در برنامه‌ای که علی علیزاده در آن حضور داشت سعی بر فرافکنی این قضیه داشت.

یکی از اقدامات پوریا زراعتی بزرگ کردن اکانت‌هایی در فضای مجازی برای کنترل این فضا در جهت پیشبرد اهداف اربابانش است که با برگزاری اسپیس‌ها و ترند کردن یک هشتگ خاص سعی در ناآرام کردن جو روانی جامعه به‌واسطه شبکه‌های اجتماعی داشتند.

کاربران توییتر

وی در جریان حمایت دانشجویان غربی از فلسطین به‌طور آشکار از رژیم صهیونیستی دفاع کرد و حمایت دانشجویان را سوءاستفاده اسلامگرایان از جوانان و نفوذ بر آنها با استفاده از شعار‌های حقوق بشری اعلام کرد.

زراعتی که به تبعیت از اربابان انگلیسی خود طرفدار کودتای ۲۸ مرداد است سیاست دکتر مصدق در ملی کردن صنعت نفت را در لوای اظهاراتی مبنی براینکه نباید نفت به ادبیات سیاسی و شریان حیات جامعه وارد می‌شد را محکوم می‌کند.

کودتای 28 مرداد

گاردین از محل جدید زندگی زراعتی خبری نداده، اما شواهد و قرائن حاکی از آن است که وی به سرزمین‌های اشغالی فرار کرده است. جایی که صهیونیست‌های بیش از ۹ ماه است که پس از عملیات طوفان‌الاقصی در حال کشتار مردم فلسطین هستند، اما پوریا زراعتی با اربابان صهیونیست خود همواره رابطه خوبی دارد که نمونه آن مصاحبه‌ای بود که در اسفند ۱۴۰۱ با بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی انجام داد.

نتانیاهو

به نظر می‌رسد عمر رسانه‌ای پوریا زراعتی با فرار از انگلیس به پایان رسیده و وی تبدیل به یک مهره سوخته شده است و از این به بعد فعالیت‌های خود را محدود به فضای مجازی و برای شبکه‌سازی معطوف می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۳
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۱ ۲۸ تير ۱۴۰۳
بی غیرتهای وطن فروش ان شاالله شما هم توسط سربازان گمنام امام زمان دستگیر خواهید شد.
آخرین اخبار