برگزاری مسابقه قرآنی مدهامتان در بندر انزلی

مرحله استانی مسابقه قرآنی مدهامتان ۱۸ بهمن ماه در بندر انزلی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حجت الاسلام محمدعلی رضوانی نژاد، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان گفت: مرحله استانی سیزدهمین دوره مسابقه قرآنی مدهامتان ۱۸ بهمن ماه در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: این دوره از مسابقه در ۸ رشته قرائت (تحقیق) و حفظ کل  قرآن کریم در رده سنی ۱۶ تا ۳۰ سال و رشته‌های قرائت (ترتیل)، حفظ جزء ۳۰، اذان، قرائت تقلیدی، نقاشی آیات و قرائت نماز در رده سنی ۷ تا ۱۶ سال در بندر انزلی برگزار می‌شود.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان، با بیان اینکه ۲۷ دی آخرین مهلت ثبت نام در این مسابقه قرآنی است، افزود: تا کنون یک هزار و ۳۰۰ نفر جهت شرکت در این دوره از مسابقات قرآنی ثبت نام کرده‌اند.

حجت الاسلام محمدعلی رضوانی نژاد، با اشاره به عدم برگزاری رشته اذان و قرائت تقلیدی برای خواهران گفت:رشته قرائت نماز فقط در مرحله کانونی و استانی برگزار می‌شود.

وی، با بیان اینکه این مسابقه با همکاری کانون حافظان قرآن کریم شهرستان بندر انزلی برگزار می‌شود، تصریح کرد: مرحله استانی سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان، پنج‌شنبه ۱۸ بهمن ماه از ساعت ۸ صبح در سالن زنده‌یاد ربیعی کانون حافظان قرآن کریم این شهرستان آغاز می‌شود.

 

انتهای پیام/م.ع

مرحله استانی مسابقه قرآنی مدهامتان  در بندر انزلی برگزار می‌شود

برچسب ها: قران ، احکام شرعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.