نخستین روز بخش بانوان مسابقات سراسری قران کریم با معرفی نفرات برتر پایان یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛دبیر اجرایی مسابقات سراسری قرآن امروز گفت : در رشته معارف راضیه محمدی از کرمان ، زهرا صلاحی از تهران ، تقوا داودی از تهران ، راضیه لشکری فارس و زهرا محمدی اصفهان رتبه های اول تا پنجم را کسب کردند.

محمد قاسم قاسم پورافزود : در رشته دعاخوانی سیده وحیده بحرالعلوم از خراسان رضوی ، فاطمه خادمیان از اراک ، فاطمه راغب از یزد ، فائزه دمغی از قم و شهناز رضا زاده خراسان شمالی رتبه های اول تا پنجم را بدست آورد.

وی گفت : در رشته همخوانی و تواشیح گروه مشکات فارس ، بشرا تهران ، نسیم رحمت مازندران ، انسیه الحورا اصفهان و صهبا تهران رتبه های اول تا پنجم را کسب کردند.

دبیر اجرایی مسابقات سراسری قرآن اعلام کرد: در دومین روز ، بانوان قاری در مرحله نیمه نهایی و نهایی رشته های حفظ کل ، حفظ 10 جزء ، حفظ 20 جزء و مرحله مقدماتی رشته های قرائت و ترتیل با هم رقابت می کنند.

370 زن از نخبگان قرآنی سراسر کشور در سی و نهمین دوره مسابقات سراسری سراسری قرآن کریم در رشته های حفظ ، قرائت ترتیل ، همخوانی ، معارف اسلامی ، دعا خوانی و همسرایی با هم رقابت می کنند.

رقابت مردان در سی و نهمین دوره مسابقات کشوری شنبه هفته کنونی به پایان رسید.

سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با شرکت 841 قاری از 26 مهر در مجتمع فرهنگی- تفریحی زیباکنار رشت آغاز شد و تا 7 آبان ادامه دارد.

گیلان برای سومین بار میزبان مسابقات سراسری قرآن کریم است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.