پنجمین رزمایش الی بیت المقدس 6 آبان در گیلان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛جانشین سپاه قدس گیلان امروز در جمع خبرنگاران در رشت با بیان اینکه این رزمایش در 2 مرحله اجرا می شود گفت : مرحله نخست پنجمین رزمایش الی بیت المقدس با حضور بسیجیان گردان های کوثر و الی بیت المقدس شهرستان های آستارا ، رضوانشهر ، صومعه سرا ، شفت ، رودبار ، املش ، لاهیجان و ماسال در روزهای 6 و 7 آبان برگزار می شود.

سردار کاظمی پور افزود : در مرحله دوم بسیجیان شهرستان های رشت ، انزلی ، آستانه ، تالش ، سیاهکل ، لنگرود ، فومن و رودسر آمادگی دفاعی و توان رزمی خود را در روزهای 13 و 14 آبان به نمایش می گذارند.

وی گفت : رزمایش الی بیت المقدس با 9 تاکتیک در قالب عملیات امداد و نجات و مردم یاوری ، ، حفاظت و حراست از اماکن حساس ، پدافند دورادور ، کنترل معابر اصولی، کمین و ضد کمین و مقابله با ضد هلی برن اجرا می شود.

جانشین سپاه قدس گیلان با بیان اینکه در پنجمین رزمایش الی بیت المقدس گیلان 30 هزار بسیجی در حوزه میدانی و پشتیبانی شرکت می کنند اضافه کرد : مراسم اختتامیه این رزمایش ساعت 14 روز 14 آبان در محل قرار گاه های سپاه نواحی گیلان برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.