فرماندار ویژه دزفول گفت: با پیگیری های صورت گرفته و با هدف گرامی داشت هفته بسیج رزمایش مقابله با ناکامی در دزفول برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،حبیب الله آصفی، اظهار داشت: امسال و با همکاری بخش‌های مختلف شهری، ویژه برنامه‌های مختلفی به مناسبت هفته بسیج در شهرستان دزفول طراحی و اجرا و نقش مردم در عرصه‌های مختلف اسلامی و انقلابی گرامی داشته و زمینه تحقق روحیه و گفتمان بسیج در شهرستان بیش از گذشته، فراهم می‌شود.

آصفی بیان کرد: یکی از این برنامه‌ها، اجرای رزمایش  مشترک مقابله با ناکامی‌ها در شهرستان بود که با همکاری و حضور نیروی انتظامی دزفول در شش آبان ماه امسال و در پادگان قدس این شهرستان برگزار شده است و توانست در عرصه‌های مختلف رزمی و فرهنگی موجب تقویت فردی و اجتماعی ما را  بیش از گذشته و مطابق با رهنمودهای مقام معظم رهبری فراهم کند.

وی افزود: هم چنین با هدف تبیین نقش بانوان در حوزه‌های مختلف فردی و عمومی  و رشد و گسترش آمادگی آنان در عرصه‌های مختلف اجتماعی ایران اسلامی، در هفت آبان ماه امسال رزمایش امداد و نجات بانوان دزفول در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف مربوط به آن برگزار شده است.

فرماندار ویژه دزفول با اشاره به نقش مؤثر بانوان در دفاع مقدس هشت ساله، اظهار کرد: بانوان ایران اسلامی در طول سال‌های اخیر همواره نقشی منحصر به فرد در رشد و تعالی ارزش‌های اسلامی و انقلابی ما داشته‌اند و ما باید بیش از گذشته در مسیر تبیین این منطق و گفتمان توجه و تاکید داشته باشیم.

انتهای پیام/ و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.