چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان به صورت مجازی در گیلان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حجت‌الاسلام محمدعلی رضوانی‌نژاد، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان از برگزاری چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در این استان خبر داد و گفت: این دوره از مسابقات ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در ۲ مرحله استانی و کشوری برگزار می‌شود.

او افزود: با توجه به شرایط کشور به لحاظ شیوع کرونا ویروس، این دوره از مسابقات غیرحضوری و از طریق ثبت‌نام و بارگذاری اثر در سامانه بچه‌های مسجد bachehayemasjed.ir برگزار می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان اظهار داشت: چهاردهمین دوره مدهامتان در ۴ رشته تلاوت نور، قرائت نماز، مکبری و اذان برگزار می‌شود که رشته مکبری و اذان ویژه برادران ست.

رضوانی‌نژاد ادامه داد: رشته تلاوت نور شامل ترتیل سوره‌های یاسین، الرحمن و واقعه است که ویژه برادران و خواهران در رده سنی ۹ تا ۱۴ سال برگزار می‌شود.

او یادآور شد: رشته قرائت نماز ویژه برادران و خواهران در رده سنی ۹ تا ۱۴ سال، رشته مکبری ویژه برادران و در مقطع سنی زیر ۹ سال و ۹ تا ۱۴ سال و رشته اذان ویژه برادران در رده سنی ۹ تا ۱۴ سال برگزار می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان آخرین مهلت ثبت‌نام در این مسابقات را تا ۳۰ آذر اعلام و تصریح کرد: اجرای تقلیدی از الگو‌های بارگذاری شده رشته‌های تلاوت نور (ترتیل)، اذان و مکبری در سامانه دارای امتیاز ویژه است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.