پرونده تخلفات و اتفاقات نامناسب دیدار گیتی‌پسند اصفهان و شهروند ساری به کمیته انضباطی و سرپرست دبیرکلی فدراسیون ارسال شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،‌ به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کاظم سلیمانی دبیرکمیته فوتسال گفت: درست ۵ دقیقه بعد از شروع بازی و گل‌هایی که گیتی پسند در دقایق ابتدایی خورد، سرپرست این تیم به دلیل اعتراض مکرر به داور بازی از محوطه فنی اخراج شد. در طول ۲۰ دقیقه فحاشی از سوی تماشاگران گیتی پسند ادامه داشت تا این که بین دو نیمه و زمان ترک بازیکنان از زمین به سمت رختکن، مربی دروازبانان تیم گیتی پسند که محروم بود و از روی سکو‌ها وارد زمین شد و با یکی از بازیکنان تیم شهروند ساری درگیر و اقدام به کتک کاری کرد.

وی ادامه داد: همین امر باعث شد تا تماشاگران تیم تحریک شوند و به داخل زمین هجوم بیاورند و درگیری بین دو تیم و تماشاگران ایجاد شد این درگیری به مدت ۱۰ دقیقه ادامه داشت تا با تلاش نیروی انتظامی بازیکنان دو تیم و داوران به رختکن فرستاده شدند ضمن این که به دلیل مصدومیت چند تن از بازیکنان تیم شهروند ساری، آن‌ها به بیمارستان منتقل شدند.

دبیر کمیته فوتسال با بیان اینکه به علت نبود امنیت کافی بازی نیمه تمام ماند، افزود: گزارش کاملی را از ناظر بازی دریافت کرده و پرونده‌ای را در این خصوص تشکیل دادیم که به کمیته انضباطی و سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال ارسال شد تا تصمیم نهایی در این خصوص گرفته شود.

انتهای پیام/ک

پرونده اتفاقات گیتی‌پسند و شهروند به کمیته انضباطی ارسال  شد

برچسب ها: فوتبال ، وزارت ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار