نام آوران رسالت ساری با شکست تیم خالص سازان زنجان در هفته چهاردهم لیگ یک فوتسال بزرگسالان کشور، همچنان به صعود امیدوار باقی ماند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، دو تیم نام آوران رسالت و خالص سازان زنجان در سالن مرحوم هاشمی نسب ساری به دیدار هم رفتند که در پایان رسالت ساری توانست با نتیجه ۳ بر ۱، پیروز از زمین خارج شود.

تیم نام آوران رسالت ابتدا در دقیقه ۱۵ توسط محمدرُبی هاوی به گل نخست دست یافت، اما در دقایق پایانی نیمه نخست روی بی دقتی بازیکنان رسالت گل تساوی روی تک موقعیت زنجانی‌ها به ثمر رسید.

نیمه دوم این دیدار با برتری قاطع نام آوران رسالت همراه بود و موقعیت‌های زیادی توسط بازیکنان رسالت خلق می‌شد که با کم دقتی از دست یرفت، اما مهران رضاپور این بار با دقت بالا پس از جای گذاشتن مدافع خالص سازان توپ را به تور دروازه دوخت تا هواداران پرشمار تیم نام آوران رسالت سر از پا نشناسند.

این پایان کار نبود و محمدرُبی هاوی تیر خلاص را در ۶ دقیقه مانده به پایان دیدار به پیکر تیم خالص سازان زنجان وارد کرد تا تلاش زنجانی‌ها برای کم کردن اختلاف در دقایق باقی مانده بی فایده باشد و این دیدار با پیروزی مقتدرانه ۳ بر ۱ به سود نام آوران رسالت ساری به پایان رسد.

گفتنی است تیم نام آوران رسالت ساری با این پیروزی ۲۰ امتیازی شد و در جایگاه چهارم جدول قرار گرفت.

این تیم هفته آینده استراحت خواهد داشت و پس از آن باید در اصفهان به دیدار هایپرشهر برود.

هم اکنون در جدول رده بندی مسابقات، نفت امیدیه با ۲۷ امتیاز صدرنشین است و هایپرشهر اصفهان با ۲۵ امتیاز در تعقیب صدرنشین است.

خالص سازان زنجان با ۲۱ امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد و نام آوران رسالت ساری هم با ۲۰ امتیاز، رتبه چهارم را در جدول رده بندی لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/ م

برتری رسالت ساری در هفته چهاردهم لیگ یک فوتسال کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار