مرکز رشد واحدهای فناور و شرکت‌های دانش‌بنیان دانشگاه جامع امام حسین(ع) رویداد ایده‌پروری فناوری زنجیره بلوکی را برگزار می‌کند.

فراخوان جذب ایده‌های فناوری زنجیره بلوکیبه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مرکز رشد واحدهای فناور و شرکت‌های دانش بنیان دانشگاه جامع امام حسین(ع) با همکاری مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رویداد ایده‌پروری فناوری زنجیره بلوکی را برگزار می‌کند.

این رویداد با اهداف استفاده از ظرفیت بالای فناوری زنجیره بلوک در ارتقای امنیت سامانه‌ها، جریان‌سازی و بسترسازی برای تولید و توسعه سامانه‌های زنجیره بلوکی، کمک به توسعه کسب‌وکارهای نوپا ( استارت‌آپ‌های زنجیره بلوک) و شناسایی توسعه‌دهندگان، تولیدکنندگان محصولات مبتنی بر فناوری زنجیره بلوک و استفاده از ظرفیت آنها برای توسعه ایده‌های منتخب و در محورهای حاکمیت، ارزهای دیجیتال، قراردادهای هوشمند، حسابرسی زنجیره عرضه، مالکیت معنوی، اقدامات ضدپولشویی، تبادل سهام و کالا، مدیریت داده‌ها، بورس و بیمه، بهداشت و سلامت، حمل‌ونقل، خیریه، اوراق بهادار، ثبت و نگهداری سوابق، اینترنت اشیاء و صنایع نظامی اقدام به جذب ایده می‌کند.

مهلت ارسال ایده به رویداد ایده پروری فناوری زنجیره بلوکی تا پایان فروردین ۱۳۹۸ و زمان برگزاری آن یکم اسفند ماه ۱۳۹۷ تا ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ است. نحوه ثبت‌نام و ارسال ایده فقط از طریق وبسایت www.blockchainideas.ir است و علاوه بر جوایز نقدی، از برگزیدگان طی مراسم باشکوهی با حضور مقامات عالی رتبه کشوری تقدیر به عمل خواهد آمد.

فراخوان جذب ایده‌های فناوری زنجیره بلوکی

انتهای پیام/

برچسب ها: حجاب ، مسیح علی نژاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار