دونالد ترامپ نامزد جمهوری‌خواهان در انتخاب آتی ریاست جمهوری امریکا خواستار یک سال زندان برای توهین کنندگان به پرچم امریکا شد.

پس از آنکه در جریان اعتراضات گسترده مخالفان جنایت‌های رژیم صهیونیستی به حضور نخست‌وزیر این رژیم در آمریکا، تظاهرکنندگان پرچم ایالات متحده را به آتش کشیدند، دو حزب دموکرات و جمهوری خواه به اتفاق هم این اقدام را محکوم کردند.

دونالد ترامپ نامزد جمهوری‌خواهان در انتخاب آتی ریاست جمهوری آمریکا خواستار یک سال زندان برای توهین کنندگان به پرچم آمریکا شد و کامالا هریس معاون بایدن و نامزد دموکرات‌ها نیز توهین به پرچم ایالات متحده را محکوم کرد. از سویی دیگر رسانه‌های فارسی زبان خارج‌نشین نیز اغلب برنامه‌های خود را به محکومیت این اقدام اختصاص دادند.

این درحالی است که در جریان اغتشاشات سال ۱۴۰۱، یکی از مهم‌ترین اجزای کمپین براندازی از سوی آمریکا و دولت‌های اروپایی که توسط گروه‌های برانداز و رسانه‌های وابسته به آنها عملی می‌شد، آتش زدن پرچم مقدس ایران و تشویق مردم به این کار بود.

در جریان آشوب‌های روانی، مجازی و خیابانی موسوم به «زن، زندگی، آزادی»، تضعیف و توهین به پرچم ملی، هویت ایرانی، وحدت ملی، حتی سرود ملی و تیم‌های ملی ورزشی تحت عنوان مبارزه با جمهوری اسلامی در دستورکار جریان ضدایرانی قرار گرفت که متأسفانه با همسویی برخی خبرنگاران و اهالی رسانه در داخل نیز همراه شد. تا جایی که برخی ورزشکاران ملی ایران را به خاطر خواندن سرود ملی در جریان بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ در قطر مورد سرزنش و تحقیر قرار دادند.

رسانه‌های خارج‌نشین با ایجاد هجمه سنگین روانی در هماهنگی با لشکر سایبری منافقین و تجزیه‌طلبان نیز در ایام این فتنه، هرگونه ابراز احساسات ملی را محکوم کرده و با پشتیبانی مالی و سیاسی از سوی دولت ایالات متحده آمریکا، علیه یکپارچگی ایران تبلیغ می‌کردند.

منبع: ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۵ ۰۶ مرداد ۱۴۰۳
یه سوزن به خودت بزن یه جوالدوز به دیگری ! همین کار در ایران ممکنه براش حکم اعدام داشته باشه اونوقت پیشنهاد یک سال زندان از طرف یک کاندیدا میشه جنایت
آخرین اخبار