رئیس اداره منابع طبیعی وآبخیزداری بروجرد گفت: تاکنون در ۱۰۰ و ۱۴۰ از اراضی روستا‌های انگشته و آبسرده بروجرد درخت بادام کاشته شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ امیر ثقلینی گفت: عده‌ای افراد سودجو اقدام به فروش اراضی ملی می‌کنند که شهروندان باید توجه داشته باشند برای خرید و فروش هرگونه اراضی ملی استعلامات لازم را از منابع طبیعی شهرستان اخذ کنند.

وی افزود: ضروری است که مردم هرگونه دخل و تصرف در اراضی ملی و زمین خواری را به اداره منابع طبیعی شهرستان اطلاع دهند تا موضوع سریع رسیدگی شود و از تخریب و تصرف‌های غیر قانونی جلوگیری به عمل آید.

رئیس اداره منابع طبیعی وآبخیزداری بروجرد بیان کرد:عملیات جنگل کاری اقتصادی در ۲ روستای انگشته و آبسرده این شهرستان درسال جاری آغاز شده و تاکنون در ۱۰۰ و ۱۴۰ از اراضی روستا‌های انگشته و آبسرده بروجرد درخت بادام کاشته شده است.

۲۰۶ هکتار از اراضی ملی بروجرد خلع ید شد

ثقلینی با بیان اینکه جنگل کاری اقتصادی در اراضی شیب دار انجام می‌شود، اضافه کرد: جنگلکاری اقتصادی با هدف جلوگیری از فرسایش خاک و جذب نزولات آسمانی و همچنین ایجاد اشتغال و توانمند سازی جوامع روستایی دراین مناطق انجام می‌شود.

انتهای پیام/د

هکتار از اراضی ملی بروجرد خلع ید شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار